Iemand enig idee waar je dit kan kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mama van Isabella, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Ik heb dit bij iemand op de babykamer gezien en vind het zo leuk. Ik zou alleen niet weten waar je die vierkante blokken kan kopen (die boven de commode hangen).
    Ik wil ze zelf in het blauw of grijs schilderen. Weet iemand waar ik dit kan kopen?

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik heb 3 blokken in verschillende grotes! Maar die kan je niet schilderen, ze zijn wit.
    Deze heb ik bij de praxis vandaan!

mmm..is dat wel een antwoord op je vraag?? hihi Nou ja, in ieder geval 3 blokken voor aan de muur! hahahaha

kus miek

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    volgens mij heeft of had Xenos deze dingen ook, gewoon ongeschilderd dus.

4. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Volgens mij kun je bij de Ikea ook van die blokken kopen in blank hout. Kun je ze inderdaad zelf een leuke kleurtje geven!

5. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    ik wou ook ikea zeggen en bij prental heb ik ze volgens mij ook gezien. (weet het niet zeker)

6. linde90

linde90 Niet meer actief

ik weet niet of je man handig is, of je jij zelf, in principe is dit heel makkelijk zelf gemaakt, en waarschijnlijk goedkoper dan kopen....

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Denk dat kopen goedkoper is dan maken...wij hebben zelf gekeken en als je het mooi wil afwerken en schilderen ben je echt meer kwijt als bij een winkel....

Wij hadden ze toen gezien voor 9,95 p,s. als je het zelf maakt ben je echt meer kwijt...je moet planken, lijm, schroeven e.d. schuurpapier grondverf, lakverf, en dan kom je echt uit op meer.

8. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    in Ikea vind je ze idd ook,
    zelf als je wilt met een stukje plastic ervoor, alsof het glas is

x

Deel Deze Pagina