Ik heb dit bij iemand op de babykamer gezien en vind het zo leuk. Ik zou alleen niet weten waar je die vierkante blokken kan kopen (die boven de commode hangen). Ik wil ze zelf in het blauw of grijs schilderen. Weet iemand waar ik dit kan kopen?
Ik heb 3 blokken in verschillende grotes! Maar die kan je niet schilderen, ze zijn wit. Deze heb ik bij de praxis vandaan! mmm..is dat wel een antwoord op je vraag?? hihi Nou ja, in ieder geval 3 blokken voor aan de muur! hahahaha kus miek
Volgens mij kun je bij de Ikea ook van die blokken kopen in blank hout. Kun je ze inderdaad zelf een leuke kleurtje geven!
ik weet niet of je man handig is, of je jij zelf, in principe is dit heel makkelijk zelf gemaakt, en waarschijnlijk goedkoper dan kopen....
Denk dat kopen goedkoper is dan maken...wij hebben zelf gekeken en als je het mooi wil afwerken en schilderen ben je echt meer kwijt als bij een winkel.... Wij hadden ze toen gezien voor 9,95 p,s. als je het zelf maakt ben je echt meer kwijt...je moet planken, lijm, schroeven e.d. schuurpapier grondverf, lakverf, en dan kom je echt uit op meer.