Mijn kleintje heeft van die teva sandaaltjes. Nu is dit het tweede paar maar sinds ze deze heeft, heeft ze ontzettende zweetvoeten. Zo erg dat als ik de sandaaltjes uitdoe ik gewoon misselijk word. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?? Zou ze het liefst uitlaten maar ze vind ze zo fijn zitten
Beetje talkpoeder op d'r voetjes voordat ze ze aantrekt? Lastig.. Je zou denken.. Dat er toch weinig te zweetvoeten valt in sandaaltjes
Is een bekend probleem bij teva sandaaltjes, goed schoonmaken met een beetje afwasmiddel en volgens de teva site destijds moet je ze af en toe in een gesloten zak in de diepvries leggen. Schijnt te werken
Dat dacht ik dus ook er zit niks om de voeten dus er valt niks te zweten maar valt dat even tegen. Dacht eerst dat de lucht ergens anders vandaan kwam maar nee het waren echt haar voetjes het rare is zolang ze ze aan heeft is er niks aan de hand maar o wee als je ze uit doet
Afwassen doe ik ze nogal eens maar in de diepvries leggen heb ik nog nooit gedaan, dat is zeker het proberen waard!! Dank je.
Uurtje in de biotex wil ook nog wel eens werken. Het zijn toch gewoon bacteriën en met biotex pak je die dan aan. Misschien als tip voor wanneer de diepvries niet werkt.