Hebben jullie ervaringen met teva sandalen? Wil graag voor mijn dochter van bijna 20 maand stevige sandalen met flexibele zool. Ze loopt al 8 maand maar vind een harde zool onder sandalen maar niks. Ze is een echt buiten speel kind en ze moet lekker kunnen ravotten. Wat betreft zomer kleding. Ze zit nu in maat 92. Ze is 90 cm lang. Wat is handig? Maat 92 kopen of een maat 98 kopen? Onder kleding kan ze 92 nog met gemak maar boven kleding zit 92 goed. Ook vind ik dat ze altijd zo'n extreem dikke buik heeft waardoor haar kleding boven al snel te strak zitten. Hebben jullie kindjes dat ook? Van die buiken dat ze hun eigen voeten niet meer kunnen zien ( bij wijze van ) wanneer ze staan? En is dit normaal met 20 maand?
Hahahaha mijn dochter heeft een dikke buik en Beyoncé billen Die buik is normaal tot 4 jaar zei mijn huisarts. Mijn dochter is 87cm ongeveer Bovenkleding gaat richting 92 Broeken 86 Teva sandalen heb ik geen ervaring mee
Hier ook eentje met zo'n lekkere buik. Bij mijn andere 2 kinderen gebruik ik korte broeken heel lang. De oudste zit in maat 140, maar kan korte broeken maat 110 nog prima aan. Maar bij de jongste is het heel anders, korte broeken maat 86 gaan amper meer over zijn buik heen Terwijl hij nog maar net naar maat 92 is gegaan. Als ik nu nog korte broeken koop dan haal ik ze in maat 98. Shirts maat 92 zijn wel goed, maar ik let wel op dat ik wat wijdere shirts koop (bijvoorbeeld Zeeman en Wibra hebben wijdere shirts). Zo raar, voor de oudste zoek ik me suf naar smalle shirts en smalle broeken, nu is het andersom Teva sandalen heb ik geen ervaring mee, hier draagt mijn zoontje sandalen van Dr Visser. Al zijn die niet zo fijn, ik zag dat hij zijn eerste blaar al heeft, dus ik denk dat ik ook ergens anders op over moet gaan.
Ja blijft lastig vind ik die kleding maten! Vooral wanneer je in het voren wilt kopen en er ook wat langer mee hoopt te doen. De sandalen vandaag toch gekocht. Tot nu toe erg tevreden. Zitten mooi vallen wel qua maat kleiner uit. Zijn niet moeder mooiste maar goed dat is dan maar zo.
Vallen ze klein? Hier van de week teva's gekocht en meestal vallen ze juist groot... hij heeft schoenmaat 22, van teva 21 en die zijn aan de ruime kant zelfs nog.
Teva's zijn erg fijn! Zl had ze vorig jaar ook en dit jaar weer nieuwe gekocht. Fijne slippers om mee buiten te spelen en kunnen ook in het water enzo. Qua kleding.. zl heeft qua shirts 7/8 maanden in maat 92 gezeten. Hij gaat nu langzaam over naar maat 98. Hij is rond 95/96cm en 12,5 / 13kg Maar veel 92 past hij nog. Voor de zomer heb ik 98 shirts gekocht. Sommige zijn nog wat aan de ruime kant maar gaat prima. Broeken wel maat 92. Hij is maar iel en heeft geen kont wel lange benen, maar als een korte broek wat korter is, is het niet erg. Hij past ook nog een aantal maat 86 broeken van vorig jaar.
Klopt hoor dat bedoel ik ook. Staat er niet echt handig. Zij heeft normaal maat 23/24 en bij de sandalen 22.
Hier al jaren Teva's, vind ze ideaal, ik vind ze redelijk op maat vallen (de 'meisjesvariant' met dunne bandjes dan).
Hier ook fan van tevas. Zoon vindt ze ideaal zitten. Qua kleding, hij is nu ruim 2,5 en ongeveer 90 cm. Maat 92 valt prima. Korte broeken soms nog wat lang. Maat 98 is hem nog te ruim, te breed en te lang. Voor komend winter gok ik op 98 bij hem.
Hier ook 20 maanden, een jongen met een lekker buikje! En shirts maat 98, of ruime 92. Broekjes gaan langer mee, ondanks zn spek beentjes, maar korte broekjes varieren van maat 80-98, veel speling in die maat, sommige broeken vallen tot net over zn knie andere zijn echt kort. Mijn oudste van bijna 4 draagt ook nog korte broeken van maat 92-104, maar die heeft geen pamper meer aan natuurlijk Teva's zitten hier echt super zowel oudste als jongste lopen en rennen erop, door water, in het zand, kruipen achter autos, gaan echt lang mee en zijn erg goed.
Mijn dochter van bijna 2 (over anderhalve maand) is ook lang en draagt dus maat 98 en dat betekent ook vaak 98-104 bij jurkjes en shirtjes. Hier juist niet het probleem dat kleding te strak zit, kan alleen supersmalle merken kopen en bij dubbele maten moet het dus bij voorkeur nog wat klein vallen. Maar zelfs mijn smalle dochter met ondergewicht steekt haar buik (zonder vet ) naar voren, is idd normaal. Qua broekjes denk ik dat ze nog wel in de maat 80 en 86 past van vorig jaar, lange broeken gaat 92 nog (afhankelijk van het merk). Sandalen heb ik nog niet gevonden (ook nog niet heel hard gezocht, want ik had nauwelijks gedragen sandaaltjes van ons nichtje staan, maar die passen niet goed, te ruim bij de hiel) maar schoenen zijn nu ook al lastig, want ze heeft voeten die bij haar lijf passen, erg smal dus.
Teva sandalen zijn echt een aanrader! Kunnen prima in water (ook in zwembad) en ik stop ze ook gerust in de wasmachine. Mijn zoontje wilde nergens anders meer op lopen, ik vond ze wel redelijk op maat vallen. Welke maat kopen? Ligt waarschijnlijk ook aan het merk? Ik zou eerder voor 98 gaan, mocht ze weer iets groeien zit 92 meteen krap en dat is zonde van je geld.
Mijn jongste heeft zo'n buikje tot haar 5 jaar gehad.. Een beetje een bolle toet (lekker babyvet nog zeg maar) en ergens rond haar 5,5 en 6 jaar is ze ineens uitgerekt. Bij veel kindjes zie je die buikjes rond de 4 jaar weggaan- bij ons dus wat later.. maar nu.. als ze haar buikje inhoud kan het er zo eng uit zien , zo ingevallen, die ribbetjes ... . Verder ook een beetje gespierd buikje zeg maar. Ze draagt ineens andere kleding, van andere winkels zeg maar. Had ze voorheen dat probleem met haar buik, nu zijn veel dingen juist te breed. En de oudste wordt inmiddels weer wat forser. Maar voor die buikjes vond ik h & m vaak wel prima. Valt net wat groter/breder. En zeeman net zo.
Mijn zoontje is 1,5 jaar. Voor hem heb ik ook teva's staan. Maar hij wil ze niet aan. Hij loopt te piepen als ik ze aan doe. Dus met buiten spelen heeft hij gewoon zijn stevige leren schoentjes aan. En pas met het mooie weer gewoon blote voetjes. Maar ja dat gaat alleen in de tuin. Hopelijk wil hij in de zomer zijn teva's wel aan. Hij is nu zo'n 80 cm en heeft maat 80, soms 86. Hij heeft ook een lekker Boeda-buikje hoor.
Is het geen optie om als je kleding gaat kopen, een shirtje en een broek die nu goed passen, mee te nemen? Doe ik tegenwoordig vaak, vind merken vaak zó uiteen lopen qua pasvorm. Scheelt echt een hele hoop, minder miskopen daardoor ook met spul wat pas in het verkeerde seizoen past!
Heb nu gewoon een hele boel besteld via zalando en dan achteraf betalen. Alles in twee maten. Ben vandaag aan het passen geweest en een deel kan weer terug en dat kan je dan zo terug sturen en van de rekening afhalen. Ideaal