Knutselvraagje over moederdagcadeautje maken

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door dochters, 30 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik ben kerkelijk en doe ook kinderwerk in onze kerk. (Peuters)
    Ik ga volgende week weer op ze passen, op moederdag dus.

Nu leek het me leuk om iets met ze te maken. Maar de kinderen zijn ongeveer een uur/ anderhalf uur op de creche.

Van ons huwelijk heb ik al jarenlang kleine blikjes staan waarin 3 koffiepads zaten voor alle gasten na afloop. Daar hebben we toen heel veel van overgehouden.

Het lijkt me leuk om in het blikje bijvoorbeeld een theezakje en chocolaatje te doen of iets dergelijks... En om het blikje een etiketje te knutselen. Maar hoe zal ik dat doen? Wat laat ik die kinderen dan doen, zodat het er niet uitziet dat ik alles zelf heb gedaan... En wat zet ik op het etiket?

En ik heb maar beperkt tijd dus he, en dan moet het ook nog allemaal opgeplakt worden....

2. veense

veense Niet meer actief

Superleuk idee!
    Misschien alles al helemaal kant en klaar maken en de kinderen er wat plakfiguurtjes, foamstickertjes ofzo op laten plakken, weet uit ervaring dat zo'n crecheuurtje snel voorbij is ;)
    En als je kunt printen daar of dat kunt voorbereiden een fotootje van het kind op de deksel plakken.

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Leuk idee, zou ook zoveel mogelijk alles al klaar maken. Zodat de kindjes er nog iets leuks op kunnen plakken of kleuren. S6 alvast

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Dankjulliewel voor de reacties.
    Dat met een fotootje erbij is ook wel een heel leuk idee zeg... Ik moet even uitvogelen met onze printer of zoiets mogelijk is.
    En ik kijk tot hoever ik het al klaar kan maken...

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Ik zou alvast aale blaadjes die als etiket dienen op maat maken.
    Misschien leuk om er een kleurplaatje op te maken/ printen met fijne moederdag.

Daar omheen leuke foam stickers plakken. Met plak (band) aan de achterkant vast maken.

Als je het wil verpakken zou ik dat simpel doen met papier dat je ook gebruikt om glazen in te pakken, dat kun je ook versieren en al vantevoren op maat maken.

Deel Deze Pagina