Mijn zoontje loopt nu ong. 5 weken zelfstandig en ik had al babyproof schoenen van shoesme maar die zijn tr klein. Nu wil ik teva sandalen voor m gaan halen maar ze vallen groot hoor ik? Zijn voetje is ong 12cm wat gelijk staat aan 20 ong. Je hebt ook hurricane 2 en 3. Bij 3 is het zooltje wat dunner en flexibeler. Weet begod niet welke ik moet pakken. Wat rade jullie me aan
Ik weet ook njet welke je het best kan nemen... maar ze vallen idd wel groot... Het beste ga je gewoon even naar de winkel en ga je even passen
Zeker als hij net loopt en je zijn eerste schoentjes gaat kopen, zou ik echt naar een goede kinderschoenenwinkel gaan. Waar ze de voetjes opmeten, ook de breedte.
Voor sandaaltjes naar een winkel gaan en passen. Heb ik vorige week gedaan met kinderen die al een stuk groter zijn. Sommige waren te smal, ene maat te groot, andere model net te klein etc. Beide hebben ook Teva's.
Teva wisselt per model hoe ze vallen. Ik zou inderdaad gaan passen. Voor een kindje wat pas net loopt zou ik niet snel kiezen voor teva's. In mijn optiek zijn ze daar nog te stug voor. (maar dat was je vraag niet, sorry)
Ja inderdaad wat de andere dames zeggen, teva's moet je gaan passen. Mijn zoontje had gewoon zijn eigen maat nodig, maar het is maar net welk model je hebt. Overigens zijn de te teva's wel super fijn! Ik vind ze niet stug maar misschien ligt ook dat het soort. Sowieso even langs een goede schoenwinkel, zodat je geholpen wordt!
Ik zou even naar de winkel gaan om te passen. Ik maak die fout steeds weer om schoenen/sandalen voor mijn dochter met moeilijke voeten te bestellen en iedere keer kan ik ze terug sturen en alsnog naar de winkel omdat ze niet goed zitten of omdat ze er niet op kan lopen.