Wie heeft er deze teva slippers? http://www.schoenweb.nl/images/tevaslippers_olowahu_black.JPG Ik wil ze opnieuw bestellen op internet maar ik kan slecht terug zien welke maat ik had. Ik zie dus wel een 11 ergens staan die correspondeerd met maat 42 maar ik heb dus geen idee of ik maat 42 had of 41... iemand die nog weet welke maat hij/ zij heeft en misschien in de bandjes kan zien of daar de maat ook staat? Thanx!!
Bij mij staat er W9 en ik heb maat 38 dus het zou goed kunnen hoor dat het klopt! Hopelijk heb je hier wat aan
super!! Hoop dat nog iemand reageert... hihi Dan weet ik het zeker. Er staat W11 bij mij. (vond ze trouwens wel altijd smal vallen. Heb van die brede poten )
Ik heb ze net nieuw, maat 40 en op dat bandje staat van alles... S/N 6840 W9 F210 10B Op het stickertje staat: EU maat 40, USA maat 9, UK maat 7,5 Hmmm, heb je hier wat aan?? Bandje heeft bij mij wel net een ander kleurtje dan de jouwe....
Anti aanbakslippers! Waar bestel je ze als ik vragen mag? Ik ben gek op mijn oude tevatjes, maar kan ze hier nergens meer krijgen
bij www.schoenweb.nl ofzo iets. Daar heb ik ze nu betaald. Ik ging helemaal scheef lopen en moest dus nu nieuwe.
die van mij zijn nog knap dus kunnen deze zomer nog mee.. helaas want wil graag nieuwe, maar ja kast vol met birkenstocks teva's replay slippers dus denk niet dat manlief accepteert dat ik met nog meer aankom
Hier ook een teva fan..ging ook scheef lopen ...dus van de week nieuwe gekocht..na 2 jaar , netjes toch *gewoon in de winkel..*..maar vind die van jouw veel leuker.....toch nog maar een paar kopen online .. *leek trouwens wel dat ze deze keer smaller/anders "voelde" lopen dan die ik vorige keer had gekocht....en toch exact hetzelfde model en maat..*