Mijn dochter heeft toevallig vorige week nieuwe schoenen gekregen, dus voetjes zijn opgemeten. Ze zit tussen maat 25 en 26 in. Welke maat teva's moet ik dan hebben, 25 of 26?
Je moet een randje, zeg maar max vingerbreed, over houden. Dit voorkomt dat ze hun teentjes snel stoten. Dus ik zou gewoon passen.
Ik vind Teva's wel ruim vallen,mijn zoon heeft maat 25 en heeft teva's maat 24 en die zijn nog best ruim.
Ik zou ook gaan passen. Hier heeft alleen de oudste Teva's en die heeft gewoon de maat die ze van andere schoenen ook heeft.
Teva's vallen echt enorm ruim. Hier heeft de oudste maat 34,5/35 in zijn gewone schoenen en maat 33 van Teva's is nog ruim.
Hier schoenen maat 23/24. Teva's maat 22 en denk dat ze die de hele zomer nog wel gaat passen want ze zijn nog iets te ruim.
Schoenmaat 22 en Teva's maat 20,5 hier Ongeveer 1,5 maat groter, dus ik zou ook denken aan Teva's maat 24
Valt die gewone schoen dan groot uit misschien? Of is ze stiekem zo snel gegroeid dat die te klein zijn geworden zonder datje het weet Geintje...