Zoals het topic al aangeeft heb ik er idee dat me baarmoeder opgezet is. Mijn vriend voelde ook en dacht dat ie wat gespannen stond. Zit net boven schaakbotje, iemand ervaring hiermee?
Hoi hoi Al meer duidelijkheid over je baarmoeder? Ben net ongesteld geweest en heb nu weer pijn bij mijn baarmoeder, van die vervelende steken. Miss dat het van het ontpillen komt, geen idee.
ik heb er sinds ik gestopt ben met de pil ook last van maar geen idee waarom ik dacht dat het misschien zou komen omdat ik misschien endometriose heb maar misschien ga ik er maandag maar eens naar vragen als ik weer bij de gynocoloog ben
ik heb daar altijd last van vanaf mijn eisprong tot aan mijn menstruatie.. denk dat het niets geks is, denk dat er daar gewoon veel gebeurd van of een zwangerschap of een menstruatie die aan het komen is en dat ie daardoor wat meer gespannen staat..
Boven je schaambotje, weet je dat zeker? Daar staat ie pas bij 13-14 weken zwangerschap normaal gesproken.
@ marieke.. is dat zo?? huh ik voel toch ook altijd een bolletje tussen mijn eisprong en menstruatie.. maar bij mij zit ietsjes hoger dan wat kirsten zegt geloof ik,, achja vreemd haha! je bent trouwens al ver! de laatste loodjes haha