Pff... zenuwen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daisy0508, 25 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy0508

Daisy0508 Niet meer actief

Vanmorgen ben ik er achter gekomen dat ik opnieuw zwanger ben, maar ik heb geen idee hoelang dit al is omdat ik in de afgelopen maanden zeer onregelmatig ongesteld was. Op dag 30 van mijn cyclus heb ik een test gedaan ( omdat ik toen 's morgens uit het niets soms moest overgeven) en deze was negatief, waarna ik eigenlijk 3 weken geen test meer heb gedaan en er nu dus opeens 3+ weken zwanger verscheen. Ik voelde me na die negatieve test ook helemaal niet meer zwanger dus had ook niet verwacht dat deze positief zou zijn. Wilde eigenlijk gewoon de bevestiging krijgen dat ik gewoon op mijn menstruatie moest gaan wachten.
    Dit kindje is zeer gewenst maar opeens ben ik enorm zenuwachtig.
    Toen ik mijn verloskundige belde zei ze ook: nou dat zal wel een grote verrassing zijn geweest. Mensen gaan er dus al vanuit dat dit kindje niet op de planning stond.
    Ben opeens ook enorm zenuwachtig voor de bevalling, omdat ik nu weet wat er komen gaat.
    Ik weet niet waarom ik dit allemaal opschrijf, maar ik kan het op dit moment nog aan niemand kwijt.

2. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Daisy, ten eerste gefeliciteerd!

Je hebt al contact met de VK gehad, gezien je 3 weken geleden negatief testen en nu +3 houdt in dat je in ieder geval tussen de 5 en 6 weken zwanger bent. CB +3, is vanaf ovulatie gerekend. Tenzij uiteraard de test van 3 weken geleden niet goed was. Heb je met de VK ook al een datum voor echo afgesproken?

Ik kan je ongeruste gevoel niet wegnemen, maar ik wil je wel succes wensen, dat er snel duidelijkheid mag komen.

Deel Deze Pagina