Hallo dames, Ik ben 38 weken zwanger en mijn buik is zo dik dat ik mijn onderkant niet meer kan zien. Ik scheer mij onder de douche nu blind. Zo ook vandaag. Ik ging even in de spiegel kijken of het een beetje gelukt was en schrok eerlijk gezegd nogal. Mijn schaamlippen zijn helemaal opgezet. Ze voelen zacht aan en doen geen pijn ofzo maar ze zijn wel heel groot/dik. Hoort dit erbij?
Heb hier ook onwijs last van.. schrok de eerste x toen ik het voelde en lijkt met de dag erger te worden.. lag toevallig net suf onderuit op de bank met me hand tussen mn benen en voelden het door mn joggingbroek heen pff.. haha
Haha...hier toevallig van de week aan de gyn gevraagd Het js normasl, doordat de doorbloeding optimaal is... Bij mij is het net open huis, ziet er niet uit!!!
Wat fijn om te lezen dat dit erbij hoort. Al is het op zich natuurlijk niet echt fijn want het ziet er inderdaad niet uit. Mamenzo, fijn dat jij het al aan de gyn hebt gevraagd. De reden weten is ook altijd prettig. Bedankt dames!
Ik had t gister ook ineens. Alleen toen ik aan t persen was op t toilet. Dacht dat t misschien kwam doordat t hoofdje naar beneden ligt. Nu durf ik niet meer te persen. Straks naar de vk. Benieuwd wat die er van zegt.
Ik dacht dat het vet was door het aankomen. Was er ook al niet zo blij mee. Ziet eruit alsof je je een weg naar binnen moet graven. Erg onaantrekkelijk
Hier ook echt heel erg, hier zijn het spataderen die het veroorzaken. Helaas gaat het nog wel erger worden hier want moet nog 8 weken.
als het jeukt zijn het spataders volgens de gynaecoloog,anders is het gewoon de doorbloeding volgens hem
Ik heb daar spataderen en het ziet er echt verschrikkelijk uit. Maar het jeukt gelukkig niet hahaha dat zal er nog eens bij moeten komen. Ik had dit helemaal niet bij mijn vorige zwangerschappen. Tis te hopen dat het na de bevallig wel weer mooi strak trekt hihihihi