Wij hadden geen verzekering, maar genoeg spaargeld om de kosten voor de uitvaart van de kinderen te dragen. Daarnaast heb ik ervaren dat een uitvaartverzorger echt mee denkt. Wij waren per kind volgens mij rond de 2000 euro kwijt, kleine dienst in het ziekenhuis met opa’s en oma’s en toen naar het crematorium. Ze vond het zo vreselijk dat we 2 weken later weer moesten bellen voor onze andere zoon, ze was echt een geweldige vrouw. Nadien hadden we nog een condoleance op locatie gehouden voor alle mensen die we nog niet hadden gezien, volgens mij was dat het duurste. Anyway, ik ga wel een verzekering regelen, want het is wel fijn als je geen zorgen voor de nabestaanden hebt.
97! Ja dat zei de vriendin van mijn moeder ook al na uitvaart nr zoveel: je zit vanaf een bepaalde leeftijd wel in de categorie meer uitvaarten dan bruiloften....
Ik ben benieuwd of je vandaag gebeld hebt en wat ze zeiden. Ik zou denken dat je het geld niet terug kunt krijgen omdat het niet ‘teveel betaalde premie’ is want je was aldoor goed verzekerd. Dat je er (gelukkig!) geen gebruik van hebt hoeven maken, maakt het niet teveel betaalde premie helaas.
In mijn eerste post geef ik ook al aan dat het heel stom is van mijzelf Nooit opgemerkt, tot nu. Maar inderdaad voor mijn kind straks beter, dus ik laat het zo!
Ik heb niet gebeld, gezien de vele reacties besloten het hierbij te laten. Voor mijn kind later beter, dit wist ik voordat ik dit bericht plaatste niet. Het is dus prima zo. Bedankt allemaal voor de reacties!