Zou nu inderdaad minder moeten worden met bewegen maar hier het idee dat het juist steeds meer wordt! Soms wordt ik er wel een beetje moe van hoor! Voelt echt aan als flinke worstelpartijen, dan weer eens een trap tegen mn blaas of gedruk tegen mn ribben. In mijn zij tegen spieren voelt ook niet altijd fijn. Ach we mogen ook niet klagen, beter zo als andersom!
Ja, ik ben ook zekers blij hoor vind het heerlijk, denk dat niemand klaagt! Het geeft me echt het gevoel dat ze gezond en blij is, kan me niet beter wensen. Ik ga het ook zeker wel missen straks, ze zit nu ook gewoon zo lekker veilig bij mij daarbinnen..
Haha het is alsof ik mezelf lees toen ik zwanger was van mijn zoon. Ik heb het zelfs nagevraagd aan de gyn of dat wel normaal was Nou meid, het is heel normaal. Ik heb ook een gezonde en vooral normale zoon gekregen Maar je merkt wel dat hij nu nog steeds heel bewegelijk is. Hij liep al met 10,5 maand en is nu wat aan de lichte kant omdat hij zoveel loopt Ik kan alleen maar zeggen, geniet ervan!
Leuk om te lezen! Ik ben echt benieuwd of deze kleine dame ook zo druk gaat worden. Nouja, ik hou er wel van dus dat word dan wel een groot feest. Ben zelf ook altijd een vlotte geweest met alles en inderdaad ook dun door mijn drukke gedrag, nog altijd.
Mijn dochter was ook altijd heel druk in de buik, zo druk, dat ik er zelfs door in de ziektewet belandde, was veel te vermoeiend Nu is ze nog steeds lekker actief, hollen of stil staan zeg maar! Zusje daar en tegen, is een stuk rustiger in mijn buik (ga je je daar weer zorgen om maken8))
Oh, dus het kan ook zijn dat ik zo moe ben de laaste tijd omdat de baby zo druk is? Dat wist ik nogniet, intressant! Inderdaad je maakt je echt altijd wel druk om iets als je zwanger bent, hihi..
Ow jaaa, het kan heel goed dat je daar door zo moe bent Wij noemde haar in mijn buik ook altijd "klein parasietje" Ze slokte al mijn energie op, waardoor er niks voor mij overbleef, kon alleen maar slapen. Heb van de 22ste week tot de 34ste week geslapen van: 22.30 tot 7.30 en daarna van 14.00 tot 17.00. Da's bijna 11 uren per dag....ELKE DAG WEER! Vanaf dat ik verlof had, ging het beter Deze zwangerschap heb ik het (nog) niet nodig. Zusje is wat liever voor mama
Ik kan ook echt blijven slapen sinds een week echtniet normaal! Inderdaad het lijkt wel een parasietje, hahah..