wat moet ik hier noou van denken?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Leeuw89, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo allemaal!

sinds 2 maadnen gebruik ik ovu testen, maar daarvan gebruikte ik afgelopen woensdag de laatste en toen was het streepje al erg duidelijk dus dacht moet ff snel andere ovu testen halen voor de zekerheid! ik had ook donderdag beetje last van mijn buik dus dacht me ei! en toen heb ik de ovu testen van de kruidvat gehaald, nou hoor ik daar wat slechte verhalen over dat je lang posi aan geven, maar dacht het zou wel klopen omat ik woensdag ook al bijna posi had getest.
    Ik had vandaag heel erg last van mijn buik, dus dacht koop toch nog ovu testen om te kijken,,, nou heb ik die van cb digitaal en hij geeft positief aan! wat moet ik hier nou van denken? afgelopen donderdag een posi ovu test en nu weer? hellup...

2. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik heb geen flauw idee.. je bent wel ongeduldig zeg haha :D

aan mij heb je dus ook niks.. :D

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ok bedankt!

ik ben niet ongeduldig, ik ben onzeker haha :p

5. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    hahha leeuw, hier nog 1 :)

zowieso zou ik gewoon lekker gaan klussen hahaha! is niks mee toch? ;)

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

haha nee dat zeker niet! maar wrm donderdag positief en vandaag weer? snap er helemaal niks van!

7. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Ik zou voor de zekerheid maar weer denken dat CB het goed heeft en goed klussen! Ik hoor vaker dat Kruidvat testen positief geven...

8. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ja ik had dat ook gehoord! maar wat wel raar is, is dat ik als ik vructbaar ben en me ei heb tijdens het klussen mijn baarmoeder''pijn'' doet..
    En nog is dat nog steeds zo,, en ook heb ik sinds 2 dagen heeel veel wit slijm? dit heb ik nooit eerder gehad.. is dat omda tik vruchtbaar ben of..

9. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

nee het zit zo ik heb afgelopen woensdag met me laaste ovu test bijna posi getest.. en had voor de zekerheid ff die van kruidvat gehaald en die waren ook positief dus dacht me ei! had ook last van mijn buik e.d en nu had ik vandaag zn last van mijn buik! dus dacht he? toch maar ovu testen van cb gehaald en die gaven positief aan! dus ik snap het niet! waarom donderdag posi getest en nu weer?

10. Niet meer actief

Oke dus je hebt voor die woensdag wel negatieve ovu testen gehad?

11. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ja! die van woensdag was bijna posi en die daarvoor was al1 maar 1 streepje te zien net zo als normaal!

12. Niet meer actief

Heb je misschien nog een goedkoop testje in huis?

Kruidvat geeft dan wel 5 dagen lang positief aan, maar volgens mij gebeurt dat ook pas als je eisprong er aan komt, en niet zo midden ergens in je cyclus terwijl het nog een halve week duurt voor je eisprong komt.

Ik heb ze nog nooit gebruikt dus correct me if I'm wrong ;)

13. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

bedoel je ovu testen of? die heb ik nog wel liggen .. alleen de test van donderdag die ook posi was dan had ik een cycles van 30 dagen dus...
    nu iets langer denk ik :S

14. Niet meer actief

Nee een zwangerschaps test bedoel ik.

15. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

umm ja daatr heb ik er ook zat van haha!
    maar dat kan toch nog niet? asl ik donderdag me ei heb gehad... denk ik! beging wel te twijfelen ze waren we super posi nog donkerder dan test streep.. ik kan het wel doen maar dan geeft ie zeker weten neagtief aan als ik 1 juli pas mn nod heb denk ik! ?

16. Niet meer actief

Was je menstruatie toevallig deze ronde anders dan die voorgaande rondes?

17. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

nee me cycles was wel veel korter maar me ongi was 3/4 dagen maar normaal 5/6 dagen denk door etos zwanger worden?

18. Niet meer actief

Zou kunnen, maar misschien heb je een langere innestelingsbloeding gehad?

Morgen voor de zekerheid een testje doen ;) ?

Is het negatief kan je gewoon lekker door blijven klussen, dus ook vanavond voor de zekerheid.

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik zou zeggen, wanneer de test donderdag nog positief aangeeft, dat je dan toch een zw test moet doen om een zwangerschap uit te sluiten.
    Maar het kan prima dat je pas vandaag of morgen je ei krijgt.
    Dus klussen en afwachten, meer kan je niet doen.

20. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ja ik ga gewoon nog lekker veel klussen en doe rond 4 juli als ik dan nog niet ongi ben wat ik zooo hoop een testje.. vidn het wle raar allemaal!

Share This Page