mijn voorgevoel was juist

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tinneke25, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinneke25

    tinneke25 Lid

    5 mei 2007
    71
    0
    0
    poetshulp
    west vlaanderen
    gisteren naar de gynecoloog geweest en we weten wat het geslacht is een JONGEN!
    ik had voordien altijd al een voorgevoel dat het een jongen ging zijn en heb er ook van gedroomt. mijn moeder vond dat raar dat ik al een voorgevoel had wat het ging zijn. ze zei dat kan niet niemand weet op voorhand wat het zal zijn en ik zei wacht maar af, en je ziet ik heb gelijk hahaha.
    ik heb al onder vonden dat mijn voorgevoel me nooit in de steek laat en dat klopt ook.
    maar ik heb nog een vraagje, gisteren heeft de gyne de kleine gewogen en die weegt nu al 210gr wat ik erg veel vindt, want ik heb gelezen dat het nog maar 80gr weegt bij 16 weken zwangerschap, of hij heeft hij iets anders mee gewogen? het is gezond en zo he maar toch maak ik me zorgen. :(:

    heeft iemand ook die ervaring meegemaakt

    groetjes
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Gefeliciteerd met jullie zoon!
    Wat dat gewicht betreft: als het niet goed zou zijn geweest dan had je gyn wel paniek geslagen hoor! Ik zou er gewoon van uitgaan dat alles goed is. Op i-net lees je ook zoveel verschillende dingen.
    Je gyn zal het wel weten toch? Anders aan je vk vragen, of de vk hier op het forum.

    Geniet van je voorpret op je blauwe wolk!

    Elmo
     
  3. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Wat leuk een knul! Proficiat!
     
  4. acire

    acire Fanatiek lid

    gefeliciteerd!
     
  5. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Leukk !

    Ik heb volgende week woensdag mijn geslachtsbepalings echo ;) Dan ben ik ook 16 wkn...
    Heb zelf ook 2 x gedroomd dat het een jongen word, maar sinds ik die afspraak heb weet ik het niet meer, ben beniewd 50% kans dusss.. ;) hahaha

    -xxx-
     
  6. Choco

    Choco Fanatiek lid

    30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Vanaf het begin af aan zei ik dat we een meisje zouden krijgen en dat is dus ook uitgekomen.
     
  7. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik vraag me af hoe jouw gyn de beeb kan wegen. Misschien is het een schatting van de volledige baarmoeder met beeb, maar dat kun je toch niet apart wegen?

    Maar inderdaad, als er reden tot zorg was, dan had je dat toch wel gehoord?
     
  8. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Hier ook een sterk voorgevoel gehad en een paar keer een droom over een meisje, wat dus ook inderdaad zo is...

    Gefeliciteerd met je jongetje!

    Ik weet niet hoe ze dat hebben gewogen, maar bij mij deden ze dat ook en de een zei 5 pond en de ander 8 pond. Ze werd 6,5 pond, dus je kan daar echt niet van opaan....
     

Deel Deze Pagina