help voeding!!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door engeltje87, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

#1 engeltje87, 27 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2009
    hey dames

ik denk dat dit niet hellemaal een goeie plek is voor mijn vraag maar kon niet bedenken waar ik hem wel moest plaatsen WANT ben beetje wanhopig

mijn kleintje heeft heel erg last van krampjes heb al een speciale boggel fles gehaald en andere voeding frisso speciaal voor krampjes maar heb niet het gevoel dat het werkt

en die voeding is ook nog eens heel dik dus wil moeilijk door de speen , zou ik ook frisso 1 en die speciale voor krampjes half om half mogen doen ???

bv op 120 water 2 scheppen gewone en 2 scheppen voor krampjes

graag reacties hij huilt namelijk al hele avond :$

2. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Ik geloof niet dat dit de juiste plek is:D Maar misschien helpt het om het buikje te masseren of met de beentjes te fietsen. (Dan kan hij windjes laten). Je kunt je kindje ook in een babydrager dragen of met het buikje op je arm en rustig wiegen. Of hem een warm bad geven of een warme kruik tegen het buikje.

Verder heb ik dit erover gelezen: Laat hem rustig drinken en houd hem tussendoor wat vaker rechtop om te boeren. Geef je kindje te eten zodra je de eerste hongersignalen ziet, wacht niet tot hij huilt. Daarbij slikt hij namelijk lucht in, en dat kan krampjes veroorzaken. Teveel en te vaak voeden heeft ook geen zin, want dat kan ook tot een onrustige spijsvertering leiden.

Hoop dat je hier iets aan hebt!
    Sterkte ermee!

3. Tijgerlove

Tijgerlove Actief lid

25 jul 2009
    119
    0
    0
    Het buikje op je arm kan je doen en evt 10 cc extra water ( bronwater) erbij doen. Of cinababy van VSM helpt ook goed.

O'ja het kan ook zijn dat baby's vaak met de schemering gaan huilen, dat doen namelijk heel veel baby's. Ik dacht dat het ook aan de voeding lag. Maar je kan zeker half of half doen hoor. En hou in gedachten dat een baby 3 dagen nodig heeft om te wennen aan iets nieuws. Dus niet gelijk opgeven. Je kan ook een M speen gebruiken, zodat de voeding beter naar binnen gaat. Maar wel even overleggen met de CB.

succes verder. Anders gewoon CB bellen. Die hebben ook altijd goede raad.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

mocht niks helpen dan heef nutrilon ook aparte voeding. Maar weet dus niet of die wel helpen. Ik zou het even vragen op het cb wat je hiermee moet.

5. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Je zou een fles van Dr Brown kunnen proberen ?
    Werkt hier wel goed.. mijn kleintje heeft ook last van kramp.
    Goddank is het de laatste week stukken minder als een paar weken geleden , toen was het heel erg !
    Cinababy van Vsm heeft hier niet geholpen , Infacol wel.
    Verder mischien een lekker warm badje voor bedtijd , of een warme doek ?
    Zielig hé als ze zo aan het huilen zijn , helaas is er weinig tegen te doen..
    Gewoon lekker bij je nemen en troosten !

:)

Deel Deze Pagina