Ik ben met verlof in het buitenland en mijn Sensitest ovulatietesten zijn op, dus zijn we bij de lokale apotheek Clearblue digitale ovulatietesten gaan kopen. Ik heb vandaag 3 keer getest Eerste keer met ochtendurine, opgevangen rond 5u (+/- 20 seconden ingehouden), maar met mijn slaapkop niet door dat je de stick in de houder moet steken dus geen "digitaal" resultaat Tweede keer met ochtendurine, opgevangen rond 7u (ook 20 seconden), dit keer wel in de houder gestoken maar ik kreeg een foutmelding op het digitaal venster, dus geen "digitaal" resultaat Derde keer met (een beetje) urine opvangen rond 8u nadat ik al had ontbeten en koffie gedronken (15 seconden) en nu krijg ik een Wat moet ik hier uit opmaken?
De eerste 2 zijn fout gegaan, de derde keer goed en je hebt een smiley. Dus je LH piek is nu aan de gang en waarschijnlijk volgt binnen 48 uur je eisprong. Ik gebruik deze testen ook en ze zijn erg betrouwbaar, ze lopen altijd gelijk met mijn echo's in het ziekenhuis! Ik zou vandaag en morgen seks hebben.
Ik zit op dag 13, dus dat kan inderdaad wel kloppen. Wel vind ik het vreemd dat de lijntjes zo anders zijn bij beiden...
Bij de clearblue digital is het juist niet de bedoeling dat je naar de lijntjes kijkt zoals bij de reguliere ovulatietesten. Het lege rondje of de smiley geven het resultaat weer.
De derde die je gedaan hebt is positief dus die smiley klopt. Denk dat je piek net begonnen was, soms kan een uurtje t verschil maken. Veel klusplezier, fijn zo op vakantie !