Kan iemand mij helpen aan info?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by SandraK, Mar 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Wij hebben afgelopen vrijdag de uitslag gekregen van het zaad onderzoek...
    Doordat het zaad te dik was en ging samenklonteren (zelfs nog na verdunning in het lab) was er geen onderzoek mogelijk. Het moet nu dus opnieuw.
    Helaas kon de huisarts me er weinig over vertellen, wat misschien de oorzaak zou kunnen zijn, wat een oplossing zou kunnen zijn...noppes...nada...
    Ik ben dus gaan zoeken op internet en tot mijn verbazing kan ik heel weinig hierover vinden?

Mijn vraag aan jullie is dan ook, hebben jullie hier wel eens wat over gehoord, gelezen, etc...en wie kan mij er wat over vertellen?

2. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hoi Sandra,

Jemig wat een gedoe, het zit jullie ook niet echt mee he?

Ik heb wel een linkje gevonden voor je over het samenklonteren van semen.

http://www.kinderwens.nl/aboutFertility ... 4125347222

Misschien zie je hier wat je zoekt. Ik wens jullie iniedergeval heel veel succes. En maak een lijstje met vragen voor de artsen.

Succes en toch een fijne dag toegewenst.

Liefs,
    Elvira

3. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    heb je gevraagd of er soms antistoffen zijn gevonden sandra?

wat ik van mijn gyn begrepen heb als je antistoffen hebt (man) kan het zijn dat door die antistoffen de zaadcellen op hun plek blijven zeg, maar dus de weg naar boven niet doen....maar ook dat dat dus tot uiting kan hebben dat het samenklonterd...

bij ed is het dus zo dat zijn zwemmers op dezelfde plek zwemmen en niet naar boven naar het eitje toe...

vraag het eens na, of nog beter vraag of ze een kopie eruit kunnen draaien van het zaadonderzoek, dan kan je op die manier verder zoeken, heb ik ook gedaan, en zo kom je weer wat meer aan de weet...

liefs smoekie

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Bedankt meiden, ik ga met jullie ant6woorden aan de slag..... :)

5. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    succes meid, en wie weet is het de volgende keer wel weer heel anders.... :) je weet maar nooit vandaar dat ze het om de 2-3 mnd nog een keer herhalen...maar ik zou het wel belangrijk vinden om te weten of er ook antistoffen gevonden zijn of niet...

liefs smoekie

Share This Page