Sinds een paar dagen word ik iedere nacht elke 1,5 uur wakker. Moet dan plassen maar er komt een mini plas uit. Dan duurt het weer wen half uur voor ik in slaap val en 1,5 uur later is het weer zover. Mijn man snurkt dus dat werkt ook niet mee waardoor ik beneden op de bank ga liggen. Maar die is keihard waardoor ik nu overal pijn heb. Ik weet dat het bij een zwangerschap hoort maar kom op, iedere 1,5 uur???? Ik ben gebroken!! Overdag ga ik ook altijd liggen maar dan lukt het niet om in slaap te komen. Ik eet en drink al niks meer na 20:00 ivm maagzuur. Iemand tips?? Want dit breekt me echt op en ik moet nog sowieso 2,5 week...
Oh zo herkenbaar! Helaas geen tips maar misschien beter naar iets tegen het gesnurk van je man te zoeken? Straks zijn die gebroken nachten er ook met voeden vd kleine. Wel zo fijn als je daar tussendoor kan slapen. anders ook even op blaasontsteking laten testen? Hier hoef je geen symptomen van te hebben verder dus kan zomaar zijn! Succes..
Bekend probleem. Vind het wel raar dat jij op de bank gaat liggen terwijl hij snurkt........ Bij mij werkt een warme douche meestal erg goed. Ik sta soms zelfs s nachts te douchen.
Ik heb soms ook van die nachten maar gelukkig kan ik de nacht erop dan wel lekker slapen. En als manlief snurkt zou ik hem gewoon wakker maken. Jij wakker hij ook wakker. Zo doe ik dat wel. Stoot hem een paar keer aan en anders kan hij ook wakker worden en verkassen naar de bank. Jij heb straks nog energie nodig om te bevallen en daarna nog weken gebroken nachten. Denk een beetje om jezelf!
Ik ken het. En al vanaf het begin van de zwangerschap! Geluk dat ik energie voor 10 heb want overdag heb ik er (nog) geen last van maar het is mega vervelend. Geen tips helaas want als die er zijn wil ik die ook graag hebben
Hij heeft de afgelopen 2 a 3 nachten beneden geslapen maar hij krijgt er ook last van zijn rug van.. En normaal gesproken word ik niet wakker van zijn gesnurk als ik eenmaal slaap maar nu word ik overal wakker van. Goeie tip van de douche, ga ik proberen dank je wel!