hallo allemaal... ik was eens benieuwd naar het volgende!! ik ben met de laatste loodjes van de zwangerschap van ons 2de hummeltje begonnen. en vroeg me natuurlijk weer eens af wanneer gaat hij/zij nou gaat komen. bij mijn dochter ben ik bevallen met 40+5 dagen. zijn er moeders die qua draagtijd van het tweede kindje daar overheen gaan, oftewel is jullie tweede kindje later geboren als jullie 1ste?? ben benieuwd....maar waarschijnlijk valt daar ook weer niks van te zeggen haha (het komt wanneer het komt)
eerste 2 kindjes kwamen precies met 40 weken 3e had alle tijd en die is gekomen na inleiding 40+3 nu 39+5 van 4e en nog lang geen teken dat die in aantocht is
Bij mij kwam hij wel later. Dochter is met 39 weken geboren en mijn zoontje met 39+5. De 3e is in aantocht, afwachten...
1e kindje geboren met 39+2, maar door inleiding, dus weet niet wanneer die uit zichzelf had gekomen... Nu zwanger van de 2de en ben nu al over tijd dus 40+3, zit nog geen beweging in helaas!
alyssa is geboren met 39+2 en daymian met 30+5. ook later dus. succes met de laatste loodjes. liefs doris
hmmm.... het komt dus geregeld voor dat de tweede later wordt geboren. maar als ie later wordt geboren heeft vaak wel de eerste de 40 weken niet gehaald.... ben benieuwd, het blijft afwachten in onzekerheid!!
He, dat is nou niet bemoedigend... Hier kwam zoonlief met 39+2 en ben vandaag weer 39+2, maar nog geen bevalling hoor... Wel wat voorweeen moet ik zeggen, spannend!