ene kant wel lekker dat annonieme heb namelijk een vraag die ik eigenlijk nergens anders durf neer te leggen tot okt was ik aan de pil.. we deden het ook nog eens met condoom. dit omdat ik gewoon geen risico wou lopen. nu ik gestopt ben met de pil dus ook met condooms zijn we ergens achter gekomen. als me vriend klaar komt kan ik *ja hoe zeg je dat*niet alles binnenhouden. ookal blijf ik 10 min. 30 min of zelfs een uur liggen.. al sta ik op loopt het echt er zo uit.. is dit gewoon normaal of hebben meer mensen dit??? is de kans op zwangerschap dan kleiner? hopelijk kunnen jullie mij helpen
Is normaal hoor, de zwemmers vinden hun weg wel. Staat geen zwangerschap in de weg. Ik sta gelijk op na de daad om te gaan plassen en ben toch echt zwanger geworden.
is heel normaal. Er zijn heel veel zaadcellen en er zit ook vocht bij. Als je even 10 min blijft liggen zijn de sterkste al ver genoeg doorgezwommen. Aan de rest heb je niks en dit komt er dan ook samen met het vochte weer uit.
heb ik hier een aansluitende vraag op (lekkere details komen eraan). Het bovenstaande begrijp ik allemaal wel, maar nu vroeg ik me af of de zwemmers ook gewoon ophoog zwemmen als de man na het klaarkomen (van hem)nog even doorgaat met de beweging........snappen jullie? Ik ben niet altijd even snel als hem en dan wil hij mij nog even laten genieten en gaat dan nog even door.........maar dan voelt het soms alsof gelijk alles er weer uit is gegaan....of valt dat allemaal wel mee? (god ik voel me echt een puber nu) thanx xxxxxxxxxxx
Haha, wat grappig! Diezelfde vraag heb ik eergisteren gesteld! Ik heb er dus ook last van, maar het schijnt volgens de dames hier normaal te zijn.... Dan gaan we daar maar van uit he meid! Succes!
Het zaad wat er vrijwel meteen weer uitloopt is sowieso nutteloos, zwak en had waarschijnlijk geen bevruchting veroorzaakt. Het sterke zaad is binnen een paar seconden al in de baarmoeder en vanaf daar loopt het er niet meer uit, of pas heel laat (in de ochtend erna meestal, als je het in de avond doet). Het grootste deel blijft achter in je vagina zelf, en loopt dan ook direct terug. Maarja, het bestaat dan ook uit miljoenen cellen en je hebt er maar 1 nodig!
Inderdaad volkomen normaal geloof ik. En vergeet niet dat je zelf ook veel vocht aanmaakt hè! Dat loopt er ook uit. Het is niet alleen sperma. Op t NOD forum werd vandaag nog geadviseerd om na het klussen nog ff een halve minuut te schommelen op je rug met je benen opgetrokken...hihih... Succes!
ik heb ooit begrepen dat er tijdens je eisprongtijd meer zaad binnenblijft Dat merk ik trouwens zelf ook altijd.
Goedemorgen dames, Nou dan is dus alles helemaal normaal.............hahahahaha.......... Kunnen we weer verder hé....wat een gedoe allemaal als je het in theorie moet gaan bekijken.... thanx lieve meiden. xxxxxxxx
ghehehe is mijn vraag ook gelijk beantwoord Ik moet wel altijd toegeven dat ik mn vriendlief altijd vraag of hij me een gastendoekje of handdoekje wil geven als hij opstaat hihi anders geeft het zo'n kliederboel..