Hallo allemaal, Ik heb vandaag al de hele dag last van pijn links onderin mn buik. Ik nam eigenlijk aan dat het in mn darmen zijn. Maar omdat het maar op 1 plek blijft zitten, maak ik me nu toch wel zorgen. Hebben jullie een idee wat dit dan kan zijn? Misschien wel mn blaas ofzo? Maar ik heb verder geen pijn bij het plassen. Sowieso heb ik al vanaf het begin al last van mn darmen (voordat ik zwanger was ook al) Dus denk dat het dat is, maar misschien heeft er iemand ook ervaring mee??
heel herkenbaar. Ik heb ook last van obstipatie. ook voor de zwangerschap al. op een gegeven moment werd ik wakker van enorme pijn in mn linkerzij, net boven mn lies. Kon niet meer rechtop lopen. Na hele tijd op de toilet kwam er behoorlijk wat uit en daarna trok de pijn ook wel weg. Sindsdien zit ik aan de lactulosesiroop (van de apotheek via mn vk) Als ik het zo lees van jou lijken het idd je darmen.
ik hoop dat het bij mij ook snel over is! Ik wordt er echt gek van. Vooral op mn werk. Ik werk met kinderen en dan is het niet echt praktisch als ik iedere keer die kinderen moet tillen enzo! Mocht dit nog lang duren bel ik ook de verloskundige op....ga morgen nog maar even roosvicee Laxo kopen, kijken of dat helpt??