teveel in bed liggen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vvlinder, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Als je je er lichamelijk goed bij voelt, en niet suffer wordt, gewoon doen. Zeker met jouw wekkertijden.

Ik heb er niet zo'n last van moet ik zeggen. Wel dat ik 's morgens niet vooruit te branden ben, maar ik merk dat het vooral helpt om dan wat te gaan doen. Dus: gewoon de hort op en knallen. Ik slaap altijd 7 uur. Sinds ik zwanger ben, merk ik dat ik in het weekend ook niet meer nodig heb. Heel grappig - ik word 's weekends nu eerder wakker dan normaal. Heb eigenlijk alleen de eerste weken echt last gehad van vermoeidheid, maar nu valt dat allemaal reuze mee. Gek eigenlijk, bedenk ik me nu.

2. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ok dat ga ik ook gewoon lekker doen, er aan toegeven.
    Ik slaap ja niet meteen, kijk nog tv......

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    heb ik ook hoor zo moe af en toe, soms slaap ik 's middags al ff een dutje doen.
    en zowiezo is het lekker om in bed tv te kijken!
    niet schuldig voelen, maar genieten van je rust haha.

4. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik vind het superknap van je Vvlinder dat je het huishouden ook gewoon nog doet! Tot aan week 9 was ik gesloopt. Veel slapen, misselijk en werken ging net, maar thuis kreeg ik niks voor elkaar. Daar staat tegenover dat ik vanaf toen ineens niet meer misselijk was. Nu kan ik alsnog weinig in huis doen door ischias, maar de energie is terug. Gewoon lekker je eigen tempo aan blijven houden. Dat is altijd goed. Geniet van je zwangerschap :)

5. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik sliep eerst meestal niet voor 1 uur, nu lig ik om 10 uur al in diepe slaap. Ik merk gewoon echt dat ik het nodig heb. Slaap wel minder lekker, word 3 keer wakker om te plassen.

Deel Deze Pagina