Zijn er meiden die een leuke plek weten voor een gezellige high tea terwijl je vaart met een paar meiden. Bij voorkeur leuke tips voor de gooi en vechtstreek, denk aan hilversum, loosdrecht, laren, muiden etc... Heb al een beetjje gegoogeld, maar persoonlijke ervaringen zijn altijd beter! Alvast bedankt.
Ik dacht aan de theetuin in Weesp, maar die blijken geen High-tea te hebben. Zag wel www.porceleen.nl ook in Weesp, onder vrijgezellenfeestjes zag ik dat je porcelein kunt beschilderen, high tea kunt krijgen en op de vecht en de kanaaltjes in Weesp kun je leuk varen. Maar heb hier geen persoonlijke ervaring mee en je moet maar net zin hebben in porcelein beschilderen. Verder hoorde ik wel dat High tea in het Amstelhotel leuk en lekker is, maar goed, dat is waarschijnlijk weer een stuk prijziger.
Oh, ik lees nu pas dat je varend een soort high-tea wilt . Dan heb je waarschijnlijk niets aan mijn antwoorden.
ff op internet gezocht voor je; http://www.high-teaboot.nl/high-tea-boo ... -boot.html er staat nog meer op hoor, google maar eens op high tea en rondvaart of boot. Succes! Wij hebben toevallig as zondag een high tea, wel zonder boot, haha.