Kan prima. Je kunt er wel leuk op rijmen. Wies, vies, pies, Maar dat heb je met veel namen natuurlijk. ( Isabel, tuttebel, )
Ja dat is met de naam van mijn dochter ook. Toen ze geboren wat zei mijn broertje gelijk: Fien Fien laat je tieten zien dan klinkt dat van jou dochter toch eigenlijk nog beter
Ach, zo is er met alle namen toch wel iets.. Ik vind het wel kunnen hoor, Fien en Wies. (Wat een leuk geboortekaartje had je voor Fien trouwens! )
Het zijn beide niet echt mijn namen, maar ik vind ze wel bij elkaar passen. Als je toch minder jut en jul effect wil, zijn misschien de namen Juul of Jet een optie?
Leuke namen, maar ben je niet bang dat je ze door elkaar gaat halen? Wij hebben heel veel namen met 'ie' in de familie en dan duurt het soms wel drie namen voor ze de goeie hebben... ook de ouders met hun eigen kinderen! Dan krijg je van Wies, eh, Fien! Binnenkomen!
dat gebeurd bij ons ook hoor bij de jongens...maar die heten Stephan, Kevin en Glenn....lijkt nou niet echt op elkaar!
Het is niet mijn smaak maar je zou haar wiesje kunnen noemen en dan klinkt het al weer stuk beter samen en op papier wel gewoon wies.
Maar uh... heet Fien eigenlijk Josefien? In dat geval is Wies wel erg kort... maar ik vind het zeker wel kunnen. Leuke namen!
Vind Wies geen mooie naam...Fien(e) wel... Het past heel goed bij elkaar maar heeft wel een hoog kwik, kwek en kwak gehalte vind ik...Miss. is als je dat erg vind iets als Juul ofzo een betere optie...Maar jullie moeten kiezen wa tjullie mooi vinden.... veel succes
He meiden bedankt voor jullie reacties. Mijn dochter heet Josefien idd en hier nu willen we Annewies.Mijn moeder heet namelijk Anne De andere opties heb ik Jet en Juul op het lijstje en dan Juliette. Leuk want iemand noemde die ook op. Wiesje zal ik nooit doen want ik hou niet van namen die op een je eindigen. Voor een jongen staat Guus hoog op het lijsje. Leuk want ook dit noemde iemand op!