Ik vind Mika ook een jongensnaams. En als meisjesnaam niet passen bij Nina. Jut en Juul vind ik het niet, maar gewoon teveel lijkend. Ik vind dit er beter bij passen: Nova Elin Mila (misschien ook teveel lijkend?) Mara Maud Isis
Vind mila inderdaad ook leuk maar dan zit ik inderdaad met dezelfde vragen Mara en Nova vind ik ook mooi
Het is niet zozeer de twijfel maar het is de naam waar ik de vraag mee had van is het niet teveel jut en jul hahahaha .. Zelf vind ik het een prachtige naam! Eerst maar eens zien of het een jongen of meisje word me vriend heeft ook een rits namen dus genoeg keuze haha
Oh sorry verkeerd begrepen Ik vind het niet teveel jut en jul. Past mooi bij elkaar, naar mijn mening.
Geeft niets hoor dankjewel hihi de letters van beide meiden komen er in voor behalve de letter "k" dan haha
Ik vind Mika juist veel leuker voor een meisje dan voor een jongen, lekker stoer! De combinatie is op het randje, maar ik zou het daar niet voor laten.
En daarbij zijn het eigen persoontjes dus het hoeft ook niet hihi Vriendlief moet het er ook mee eens zijn maar laat mijn lijstje zien als we het geslacht weten wel hebben we het vaak over namen maar nu word je er toch gek van haha want is t nou een jongen of een meid etc etc wil echt kunnen wennen aan een naam en niet van zal het een "mika of een Levi worden bijvoorbeeld 😋
Had eerst zelfs mickayla / mikayla maar dat past helemaal niet zo bij ons vind ik al vind ik het wel mooi maika ook mooi mayka mooier .. Maar Mika wint het maar zijn zoveel leuke namen ik heb al een lijstje nog even geduld hebben voor we weten wat het word. Bedankt voor het meedenken .. Probeer altijd wel een naam voor zowel jongen als meisje te hebben ja je weet nooit natuurlijk.. Maar kan altijd pas echt rustig nadenken als ik dus weet wat t word want me vriend zegt ook " heb nou maar even geduld tja mannen en toch sneaky afentoe een naam doorschuiven zoals "storm" hartstikke mooi maar heel afwijkend van de meiden denk ik
Ja het is een mooie naam maar was meer een voorbeeld zou m zo kiezen als de uitspraak met de oudste niet 1 letter zou verschillen