Ik snap normaal best veel van dit soort dingen maar nu even niet. Ik ga naar mijn profiel en dan?? Kan mijn banner alleen maar aanklikken en dan kom ik weer op de homepagina.......
- Klik helemaal bovenaan het forum, dus wel onder die google reclame balk op Gebruikersinstellingen. (In die balk staat ook FAQ, Netwerk, Kalender, Nieuwe berichten, Zoeken, Directe linkst, Uitloggen). - Kies in de linker kolom voor Handtekening wijzigen. (In die rij staan oa ook Je gegevens wijzigen, Privacy, Je profielafbeelding wijzigen, stukje naar onder staat daar dus handtekening wijzigen. - Je krijgt nu een vierkant 'reageer' schermpje waarin ook al je banner die je nu hebt staat afgebeeld. Bovenaan een voorbeeld van je huidige onderschrift, alleen de banner dus. En daaronder staat Handtekening wijzigen in een 'reageer' schermpje. - Typ wat je onder je banner wil hebben in dat 'reageer' schermpje wat je eronder wil hebben. - Klik op handtekening opslaan (weer een stukje naar beneden, net zoals bij het plaatsen van een bericht op het forum). - Je handtekening is veranderd, en in dat voorbeeldje wat er boven staat kan je dus kijken of ie zo goed is. Lukt het zo?
En nog even mn best gedaan voor je -> Het is wel klein maar zie de rode ovaal -> Bekijk bijlage 42676
Wat wil je er graag onder hebben dan? Anders wil ik het wel even voor je proberen (ik beloof niet dat het lukt, hihi)
Whahahah....sorry hoor...zie hier echt voor me: Schrijf je nu in voor: Onderschriften voor beginners (met plaatjes!!)...
Ik klik op opslaan en dan word de pagina wit en komt er een klein scherm in beeld waar op staat: Your submission could not be processed because the token has expired. Please push the back button and reload the previous window Wat betekend dat ? Ben wel blij dat ik dus wel wist hoe het moest, maar op de een of andere manier werkt het niet. Iemand enig idee? Bedankt trouwens voor alle moeite Ik wil er graag onder zetten: in april gaan wij voor een tweede beebje! Succes!
Nou, lukt mij gewoon in 1x hoor Ik zie alleen dat ik de verkeerde smiley heb gebruikt... Misschien lukt het je nu wel om te wijzigen, anders hoor ik het wel weer. Elmo