Ik zoek tips! We zijn een beetje door onze boeken heen dus zoek iets nieuws. Wat vinden jullie nou echt leuke boeken voor kindjes van 1-3 jaar. Alvast mijn tip Ik vind het boek " nog even achter mijn oortjes kriebelen" erg leuk ! En als ze wat ouder zijn " de eerste 100 woorden" (en later 1000 woorden) waar je steeds het eendje moet zoeken.
Hier is favoriet: 1001 voertuigen Kleine mol die wil weten, wie hem op z'n kop heeft gescheten Op de kinderboerderij Moppereend Dikke dik grote verhalen boek
Dikkie dik, alle boeken van Ollie (eendje), de gruffalo, berenjacht, zoekboek Rik, kleine muis zoekt een huis. De gele ballon, wat eten we vandaag.
Op dit moment is het boek woeste willem voor 2,50 euro te koop bij de boekenwinkel. Heel leuk boek maar nog net een tikkeltje te moeilijk voor mijn bijna 3 jarige. Maar dan heb je hem vast Welke hier echt al heel lang favoriet is is we hebben er een geitje bij. Ook de boeken van woezel en pip vindt ze geweldig.
Alle Bobbi boekjes. Stt de tijger slaapt. De krokodil die wel een kindje lust. Alle boeken van Richard Scarry
Hele hoop favoriete boeken van mijn peuter zijn al genoemd hierboven. Welke ze ook nog leuk vindt zijn: - Mama Kwijt van Chris Haughton - Pietertje Pet van Marianne Busser
Alles van Karel en Kaatje van Liesbet Slegers! En de boeken van Marianne Busser en Ron Schröder. Vooral Het telboek van Jan en Noortje, dat is echt stuk gelezen.
Die lezen prettig voor! Kruidvat heeft ze regelmatig voor een leuke prijs. Daar hebben ze nu ook boekjes van de Bobbi reeks.
Mijn mama heeft geen slurf. Zelfde schrijver als de gruffalo, maar iets korter, waardoor het beter is vol te houden tot eind. Dat vinden ze bij de gruffalo soms wel lastig.
'Het grote voorleesboek voor rond 3 jaar' van Jet Boeke. Leuke mix van lange en korte verhalen, perfect voor bedtijd. Mijn kinderen vinden het een heel leuk boek.
Een paar favorieten van mijn zoontje: - kleine blauwe truck - hap deed de krokodil - dikkie dik - alle verhalen van muis Owja we hebben ook het 'dikke billen boek' ook erg grappig!
Bij onze peuter zijn de boeken van Eric Carle populair, nu vooral 'het lieveheersbeesje dat niet lief deed', maar rupsje nooitgenoeg wordt ook nog vaak tevoorschijn gehaald. Verder 'wij gaan op berenjacht', en de bobbi boekjes. We lezen nu al een paar weken 'Het ongelooflijke maar waargebeurde verhaal over de dino's' en 'peuzel in dinoland' van de bibliotheek, die zijn ook erg leuk. De jongste vindt boekjes over katten leuk (gewoon met kattenfoto's) - hij wordt helemaal lijp als hij katten ziet (dan gaat hij gillen als een tienermeisje ). We lezen ook veel Dikkie Dik met hem
Van de uitgever Clavis boeken https://www.clavisbooks.com/search Fien en Milo Muis Bobbi Gonnie (en vriendjes) Dikkie dik Dribbel Elmer en het deuntje Plaatjesboeken met echte foto’s Mijn leuke kijkboek drukte op de boerderij / zo leven de dieren De mijn allereerste zoekboeken