Nee. Helaas verdwijnt dit maar op 1 manier: bevallen. Daarom zo gevaarlijk als je dit vroeg in de zwangerschap krijgt.
Owke, ja ik heb het.....en er was hier iemand die beweerde dat als ik mijn eten aanpaste dat ik de 40 weken wel kon halen. Terwijl de gyn mij tussen de 34 en 37 weken,wou inleiden. Dat had ik al verteld. Loop Btw al bij diëtist.....die zei dat ik zo al goed at.....heb,ook zw schaps diabetes
Nee hoor, eten maakt niks uit, misschien dat je zo een beetje je bloeddruk goed kunt houden, maar die vergiftiging gaat echt niet weg. Heb het zelf ook gehad en weet hoe ziek je kunt zijn ervan en wil je ook heel vee sterkte wensen. Hopelijk kun je het nog even vohouden!
Dankje jah had me het einde wel anders voorgesteld als ZH in en uit....nu zo ook weer heen.....ben best nerveus....hoop niet dat ik daar weer mag blijven. Dat vond ik echt een kwelling.
Ik heb het ook gehad bij mn dochter en toen werd ik opgenomen. Complete bedrust en medicatie. Elke dag controle urine op eiwit en zodra dat boven een bepaalde waarde kwam of mn bloeddruk werd te hoog zou ik gaan bevallen. Mijn dochter is uiteindelijk met 33 wk geboren. Naar mijn weten gaat het inderdaad niet over, pas als je kind geboren is. Het enige wat ze proberen te doen is het zo lang als medisch verantwoord de bevalling uit te stellen