Hoi meiden, even een vraagje. 13 augustus spiraal verwijderd zondag 16 augustus ongesteld vrijdag 28 augustus naar gynaecoloog (heeft echo gemaakt en zag eitje in de eileider) donderdag 3 september 1 keer geklust zondag 13 september nod Is er dan een grote kans dat ik zwanger kan zijn van die ene keer sex? Ik zou het erg leuk vinden maar ivm operatie van as dinsdag (en roesje) wilde ik het liever nog even een maandje uitstellen. Maar ja, het is nu 1 keer gebeurd. Ik heb helemaal geen verstand van ovulaties en vruchtbare dagen enz dus ik hoop dat hier meiden zijn die mij wat advies kunnen geven. Bedankt alvast meiden!
De gyn heeft een eitje in de eileider gezien?? Wist niet dat ze dat ook konden zien, gezien zo'n eitje minuscuul is, en ze doorgaans een follikel in een eierstok wel kunnen zien.. Maar als er een eitje te zien was en je hebt 6 dagen later sex gehad is het mogelijk, maar vooral afhankelijk van hoe groot de follikel was toen de gyn em zag.. Als ie toen op knappen stond (dus je eisprong) is de kans vrij klein, maar als het nog een aantal dagen heeft geduurd is de kans wel groter ja..
Ja hij zei dat hij een ei blaasje zag zitten. Maar wanneer dat eitje loskwam heeft hij niks over gezegd. Ik neem aan dat ie wel bijna op springen stond anders had hij het misschien niet kunnen zien omdat het dan te klein was????? Maar dat weet ik ook niet. Geen verstand van ha ha. Waarschijnlijk spant het er een beetje om. Net wel of net niet. We zullen zien. Ik weet het a.s. zondag. Dan is mijn NOD. Kan je dan eigenlijk al wel testen? Omdat het dan pas afgelopen donderdag bevrucht zou zijn? Dat is maar 1,5 week later.