Hallo, ik heb 3 maanden geleden ongeveer 100 ovulatie testen gekocht zodat ik 2 maal p.d. kan test. Ik ben al 3 maanden bezig en in die 3 maanden ben ik alleen positief tijdens mijn menstruatie.. De rest van de dagen zijn mijn testen negatief. Is dat niet raar? Wat kan ik gaan doen? Heeft er iemand ervaring mee? Alvast bedankt
He wat gek lijkt me dat. Tijdens t bloeden zeg maar? En is t ook echt menstruatie (rood, stolsels, meerdere dagen)? Heb je foto?
Als je een korte cyclus hebt kan dat zeker. Ik ben zwanger geraakt van de eerste tijdens mijn menstruatie. Was nogal onverwachts mijn cyclussen liggen meestal tussen de 21 a 23 dagen.
Zo jij hebt geluk gehad Gefeliciteerd nog ♡ Ik had een onregelmatige menstruatie. Nu is mijn cyclus 24 dagen. ik hoop dat het ook zo blijft.
Op welke dag is je ovulatietest positief? Als je een cyclus van 24 dagen hebt kan het wel ja. Dat is vrij kort.
Heb je een foto van je ovulatietest? Als je op CD3 een positieve ovu test hebt springt je ei op CD4/5 dan zou je een hele lange LF hebben... Wel vreemd zeg. Dat zou dus ook betekenen dat je tijdens je menstruatie sex moet hebben...lijkt me ook niet zo prettig! heb je altijd zon korte cyclus gehad? En ben je recentelijk van anticonceptie af??
Wat is positief? Een streepje betekend niet dat hij positief is. Een ovulatietest is pas positief als beide streepjes even donker zijn.
Helaas liggen me testen nu in de vuilnisbak. Ik ga vanavond om 8 uur (in nederland is dat 7 uur) testen. Als het dan weer zo is stuur ik een foto. Helaas bloed ik onwijs veel.. Het is hier 35 graden. Dat heeft veel invloed op mijn bloeding. Ik vind het daarom niet echt fris om te klussen tot 3 maanden terug had ik een onregelmatige cyclus.. Soms werd ik om de week ongesteld, soms om de 2 maanden.. Ik ben daar voor langs geweest bij de dokter maar ze zeiden dat ik niks mankeerde. Ik gebruik al jaren geen anticonceptie pil. Wat is trouwens LF?
LF is Luteale Fase dit is de periode van eisprong tot aan menstruatie. Als deze heel kort is heeft het eitje niet genoeg tijd voor de innesteling. Een langere LF zou in principe volgens mij geen problemen moeten opleveren. Wat vervelend joh dat het zo onregelmatig is! En idd kan je niet klussen tijdens je ongi. Lijkt mij persoonlijk ook echt niet fris. Ben benieuwd naar je test! En ik hoop voor jou dat het toch snel raak is!
Ja echt vervelend. Maar gelukkig is het volgens mij gewoon normaal geworden. Tenminste beter dan eerst. Ik hoop dat ik niet meer veel hoef te wachten. Ben inmiddels al anderhalf jaar bezig
Jeetje krokus wat vervelend! Klussen terwijl je hartstikke bloed is natuurlijk echt #%$ en dat betekent dus ook dat je dus telkens 'kansen' mist. Wat gek dat de dokter het normaal vindt, lijkt me toch dat je hormonen in de war zijn. Te vroeg aanmaak van het een of het ander. Misschien toch nog eens aandringen op een verwijzing, ook omdat je al anderhalf jaar bezig bent..?