Teveel mee bezig (zwanger worden)

Discussion in 'Zwanger worden' started by Malika89, Mar 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    mm... de topic titel sprak me aan.. maar het openings bericht had ik echt NIET verwacht.... we zijn hier toch om ons ei kwijt te kunnen en lief en leed te delen?? Ik heb zelf zo'n hekel aan de zin: je bent er te veel mee bezig... jaaah duhu.. soms MOET je wel... en je wilt ook je kansen optimaal benutten toch??? en ik ken niemand en dan ook echt niemand die een bewuste kinderwens had en niet wist wanneer ze haar vruchtbare periode had... ikzelf merk dat ik tot mijn ei rustig ben maar vlak voor nod flink begin te hopen.. maar dan nog??? invloed heeft het dan toch niet meer! dus laat mij dan maar lekker "er te veel mee bezig zijn" maar ik kan wel zeggen dat ik iedere maand mijn kansen benut! lieve meiden iedereen suc6 met zwanger worden!!

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Nou dan zijn we compleet. :D
    Laten we er vanuit gaan dat het niet nodig is haha.

En nu ben ik echt klaar met het hele onderwerp!

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Nou nou last van de hormonen dames? (ook zo´n dooddoener;))
    Het lijkt mij duidelijk dat ts nog maar net in het wereldje ´zwanger worden´ komt kijken en dat haar opmerking voortkomt uit totale onwetendheid?
    Ik snap dat het heel erg steekt als het zwanger worden niet vanzelf gaat.
    Maar ik kan mij niet voorstellen dat ts het verkeerd bedoelde.
    Voordat ik hier op zp kwam was ik ondanks mijn 3 eerdere zwangerschappen ook totaal niet op de hoogte hoe het er aan toe gaat in de mmm. Dus nogmaals, ik denk dat ts deze opmerking ´teveel er mee bezig zijn´ ergens heeft gehoord of gelezen en uit onwetendheid denkt dat het werkelijk invloed kan hebben.

Voor alle dames die dit lezen, heel veel succes met zwanger worden!

4. 1985K

1985K Actief lid

Jan 27, 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je dit soort dingen adviezen gaat roepen, dan vraag ik me af of je dan wel op de goeie site zit.
    beetje scheef

5. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    Op verzoek gesloten.

Lotte

Share This Page