Moet echt uitkijken want m'n heupen beginnen al wat dikker te worden en m'n kont en benen, en dan ben ik pas 7 weken en 5 dagen Heb vooral zin in een patatje, neem dan geen mayo maar toch, en chocola van de week in de aanbieding bij AH van die paarse Balisto mmm yoghurt met bosvruchten ooo jammie! Probeer niets in huis te halen maar ja ga je de stad in en je ruikt weer een patat kraam...... Help, hoe houden jullie jezelf '' in de hand''? jessica
door misselijk te zijn hihi Ik ben vanaf week 8 ongeveer misselijk. Niet heel de dag door maar kan maar kleine beetjes eten dus dat scheelt wel
Ik moet zeggen, als ik ergens zin in heb, neem ik het gewoon. Ik ga nu niet overal op letten hoor, dat komt wel weer na de zwangerschap. OK ik hoef geen 30 kg aan te komen. Vanaf het begin van de zwangerschap ben ik nu zo'n 6 kg aangekomen. Dus dat valt best mee... En het is ook niet zo dat ik alleen maar chips en snoep en friet eet natuurlijk! P.S: Ze zullen het topic wel verplaatsen voor je.
nee dat ook weer niet, maar wil er toch een beetje op letten. Was van m'n dochter 20 kilo aangekomen,. Ben je trouwens bij een tweede zwangerschap dikker? Eet ook veel groenten en fruit, en drink veel water en melk, maar ook veel ''lekkere tussendoortjes''. jessica