Geweldig zeg dat het juist die maand gelukt is het kan dus idd wel en is fijn om zo een geweldig verhaal te mogen lezen Fijne zwangerschap
Ow oeps ik had netjes op jullie allemaal gereageerd maar per ongeluk weggedrukt wat stom ik zal morgen vanaf de pc opnieuw reageren gaat toch een stuk sneller
Knap dat je na alle behandelingen die je hebt ondergaan toch nog zo positief kan zijn, denk dat het ook wel moet maar vind het toch knap van je Heel veel succes met je ivf traject soms is het juist vervelend he dat ze geen reden vinden ??
Ik las je handtekening Geweldig zeg dat je een tweeling hebt leuk Hopelijk heb je snel een terugplaatsing
Knap dat je naar de huisarts gegaan bent weet je al wat voor behandeling je gaat krijgen of ben je nog niet zover ?? Vond je uitspraak zo grappig trouwens 😂
Soms zeggen de mensen die het dichtst bij ons staan juist vaak onbedoeld de meest domme kwetsende dingen. Een vriendin van me is zwanger van een tweeling en zei laatst tegen me ach wanneer het niet lukt mag je er wel een van mij lenen 2 kleintjes lijkt me zo vermoeiend ik keek haar maar gewoon aan en toen zei ze Ow sorry dat was wel een domme uitspraak he.. Ik zei alleen maar ja heel dom goed dat je het zelf inziet en heb er verder maar niks over gezegt
Klopt hoor dat mensen het vaak goed bedoelen maar soms weten mensen gewoon niet hoe ze op dit soort dingen moeten reageren en dat kunnen ze vast niet omdat ze niet weten hoe het voelt ( denk ik ) Soms denk ik misschien reageer ik wel overdreven omdat ik het "verkeerd" opvat wat mensen zeggen
Onze gyn zei altijd als je met loslaten zwanger werd had ik geen werk gehad. Wij zijn voor de eerste zwangerschap 2,5 jaar bezig geweest. Voor de 2de zwangerschap zijn we nu na 2.5 jaar uitbehandeld. 8x Iui en 3 volledige pogingen ivf mislukt.
Ongeduldje @ je gyn heeft helemaal gelijk gaan jullie eventueel nog naar het buitenland voor behandelingen ??
Hey hey! Het is mij goed bevallen, alleen ik merk nu dat de dagen voorbij kruipen en heb soms mijn sombere momenten dat ik denk: het is niet gelukt Ik weet niet waar ik dat op baseer.. Het is ook pas 4 dagen na de eisprong... Hoe is het met jou??
Lauraw25 Is idd nog te kort ja om te zeggen of het nou raak is, of niet en de wonderen zijn de wereld nog niet uit toch ?? Hopelijk gaan de dagen wat sneller voorbij voor je , en heb je over een paar dagen een mooie positieve test Hier gaat alles goed hoor, nieuwe ronde..hopelijk de laatste Groetjes en bedankt voor je reactie
Ik heb niet alles gelezen, maar ken jullie voorbeelden maar al te goed. Wij zijn ook lang bezig geweest. Het geduld is nu wel beloond. Maar ik werd ook zo moe van:" Je moet geen stress hebben, want is zo niet goed voor je, dan word je ook niet zwanger." GEEN STRESS!!!! HOE KUNNEN DIE KINDEREN DAN GEBOREN WORDEN TIJDENS OORLOGEN EN HONGERSNOOD????? En indd: "Je moet er niet mee bezig zijn, dan zal je zien, ben je ineens zwanger!" MIJN REET!!! DENK DAN NU EENS EVEN NIET AAN EEN ROZE OLIFANT!!??!! Ennnnn ik heb vaak zat gezegd, als je niks te zeggen hebt, hou dan je mond, want een goedbedoeld advies zit ik niet op te wachten. Mensen vonden mij vast minder aardig, maar mijn vriendinnen gaven me groot gelijk Zo ik wilde even ook van me afschrijven succes dames...
Hahahahaha Deebje. Ik ga hier gewoon stuk om. Dit is precies wat ik bedoel. Een goedbedoeld advies zit ik hier ook niet op te wachten! Raak gesproken meid!
Hahahah Deebje Ik heb zo om je reactie moeten lachen Mensen snappen/beseffen niet echt dat die goedbedoelde adviezen niet handig zijn En wat fijn dat je eindelijk zwanger bent hopelijk een voorspoedige zwangerschap en een wolk van een baby Groeten