Weet iemand of je altijd een inwendig onderzoek krijgt bij de nacontrole bij de gyneacoloog? Die heb ik morgen namelijk en ik ben gisteren voor het eerst weer ongesteld geworden, ik vroeg me af of ik het nu wel door moet laten gaan. Ik ben trouwens gewoon vaginaal bevallen.
ik stond ook altijd onder controle van de gyn, maar geen inwendig onderzoek gehad hoor, ze vroeg me gewoon hoe ik me voelde, en met 5 minuten stond ik weer buiten, (als je hechtingen hebt gehad kan het zijn dat er misschien even naar gekeken word, maar volgens mij is er bijna nooit een inwendig onderzoek)
ik denk het niet... bij mij was het "hoe gaat het? mooi kind en welke anticonceptie wil je nu" duurde 5 minuten...
Ik heb ook geen inwendige controlle gehad, maar bij mijn had ze wel even gekeken of de hechtingen weg waren.. Ik was toen ook ongesteld, maar ja... ze zijn wel erger gewend dacht ik maar..
Hier ook bij de gyn gelopen en gewoon ff een praatje. Of alles goed was enzo. Toen kon ik alweer weg. Maar ik was overigens niet gigantisch aan alle kanten uitgescheurd. Je hoort dan wel eens dat ze dan wel even willen controleren.
hai ik had hetzelfde 'probleem' ben gewoon gegaan en heb bij het binnenkomen aangegeven dat ik mijn regels had hij zei' amai, goed, te beter, een teken dat alles weer op gang aan het komen is' waarna ij me een lekker vettige knipoog gaf hahahaaa! ah, en verder hoefde ik gewoon even naar de wc te gaan, maandvrband te wisselen en even wat 'schoonmaken' daar vanonder verder geen probleem xxx