Hey ladies, even zomaar een berichtje om mijn verhaal te doen. ben vandaag helaas (te vroeg) ongesteld geworden. erg jammer, juist ook omdat ik deze ronde voor het eerst ovluatietests heb gebruikt, en ik daar juist een goed gevoel bij had. En deze keer kwam het vooral bij mijn vriend als een grote teleurstelling, hij had er juist zo'n goed gevoel bij deze ronde. daarbij komt dat mijn cyclus er nu wel erg onregelmatig lijkt te worden... Maar goed, uiteindelijk is er nog niets oms ons zorgen om te maken, ook al zijn we voor ons gevoel al heel lang bezig, uiteindelijk is een half jaar proberen om zwanger te worden niets bijzonders, toch? : groetjes, Nala
Dat klopt helemaal, hoor, Nala! Als je sommige verhalen hier leest stelt een half jaar niets voor. Bovendien blijkt uit de statistieken dat normaal vruchtbare stellen gewoonlijk binnen een jaar zwanger worden. Het is ook van zoveel dingen afhankelijk, he? Toch balen dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde dan maar, inderdaad. Veel succes!