Hi dames Had ik eindelijk de goede speen gevonden lijkt hij nu te langzaam voor haat te worden. De prematuren speen gaat nu te langzaam ze drinkt daar Door haar flesje niet leeg en doet over 20 cc bijna 15 min. Ze geeft het daarna op en wil niet meer als gevolg dat ze na een uur weer wil. De leven 1 speen erin gedaan is die weer te snel daardoor drinkt ze haar hele flesje in nog krap 10 min. Iemand tips ?
Misschien moet je eens proberen de prematuren speen met een naald door te prikken. Zo maak je het gaatje ietsjes groter. Het kan ook zijn dat de speen zich vacuüm trekt. Waardoor er helemaal niets meer uit komt. Dit heb ik vaak gehad bij de dokter Brown flessen waardoor mijn dochter helemaal in de stress schoot. Heb je dit dan moet je ff de dop wat losser draaien en even testen of er melk uit komt. Trouwens mijn dochter drinkt de fles ook binnen 10 minuten leeg maar wij zijn er nu achter dat dit voor haar het beste werkt. Zo is ze een stuk minder gestresst. Hier altijd paniek als ik de fles wegpakte om ff pauze in te passen. Dus besloten om dan maar snel de fles te drinken
Ik doe ook nooit een pauze voor haar inlassen. Dan raakt ze ook in de stress. Maar meestal deed ze er 20 min over en nu valt ze in slaap. Ik ga t straks even checken of ie vacuüm trekt.