Hoi Hoi, Ik ben er sinds 2 dagen achter dat ik zwanger ben (JEEEEJ ) Op 12 November was ik gestopt met de pil en had rond de 28e mijn eisprong. 7 December nog een negatieve test gehad. (wel steeds misselijk). Toen ik ineens echt niet lekker was, besloot ik nogmaals een test te doen en deze was positief. Is mijn Test op 7 December gewoon vals negatief geweest? Of klopte mijn eisprong gewoon niet? Iemand dezelfde ervaring? Groetjes J
9 dagen na je eisprong is ook erg vroeg voor een positieve test hoor, dus ik zou het niet vals negatief normen, maar gevalletje te vroeg getest Gefeliciteerd in ieder geval!!
Te vroeg geweest idd... Vandaag Clean Blue test gedaan die de duur van de zwangerschap aangeeft. Wel op de eisprong verwekt
Wanneer dacht je dan? Kan alleen maar rond je eisprong hoor maar je hebt gewoon heeeeeel vroeg getest de 1e keer dus vandaar dat ie ws nog negatief was. Gefeliciteerd natuurlijk!
Dank je!! Ja ik weet niet, misschien had ik me vergist in het tijdstip van de eisprong. Maar mijn gevoel zei al dat ik wel zwanger was, mijn vriend dacht van niet Vrijdag gaan we het vertellen tegen familie