Ik heb even een vraagje.. Tijdens de zwangerschap, nja vooral deze week.. heb ik best zin aan snoepjes en koekjes haha.. en ik eet best veel koekjes, en snoepjes, en heb vandaag al 2 stukken taart op! Maar ik kan het niet helpen.. ik heb er zon zin aan! Ik eet ook wel gewoon vitamientjes, en heb ook zwangerschapsvitaminen.. Maar is het ernstig? Wie heeft het ook? -- Oja: nog even.. ik lees net op het doosje van de taart dat er eieren en eigeel in zit.. hoe weet ik nou of dit rauw is? (het is een diepvries taartje)
Mn verloskundige zei dat zolang je ook wel gezonde dingen eet het niet erg is, iig niet voor de baby. Die pakt namelijk alles af wat goed is voor hem(haar). Wat overblijft is voor jou. Het gezonde eten moet je dus ook voornamelijk voor jezelf doen. Ook zodat je niet te veel aankomt.
Die eieren: als het in een kant en klaar product verwerkt is, dan is het nooit rauw, altijd bewerkt dus kan het geen kwaad.
Af en toe er aan toegeven mag best. Zolang je ook nog gezonde dingen eet. Collegaatje van me at alleen nog maar ongezond en maar zeuren dat ze zoveel aankwam, hihi. Daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee, want wat er na de zwangerschap nog aan kilo's blijft hangen moet er ook nog af.
Ja, lekker he! Al dat snoep, chips, koekjes en taart! hihi! Hier nog eentje! Ik heb nu vakantie en besloten gewoon te doen waar ik zin in heb, straks weer rustiger aan. Het kan natuurlijk voor heel veel dingen slecht zijn en je kunt er door aankomen... Maar verder, geen probleem denk ik!
Ik heb ook veel gesnoept tijdens mijn zwangerschap. Het enige wat ik eraan over heb gehouden is dat mijn zoontje een enorme zoetekauw is geworden.
Ben blij om het te lezen Ik voel me al schuldig bij een rolletje snoep, of een bakkie chips haha.. Net heerlijke warme chocolademelk gehad
Ik heb periodes dat ik véél snoep en periodes dat ik dat niet heb. Ik laat het maar gewoon gaan, als ik me maar goed blijf voelen en niet opeens opzwel Voor de baby is het niet ongezond, die pakt wat hij nodig heeft.
Ik ben altijd al een snoepliefhebber geweest. Alleen nu merk ik dat teveel zoetigheid me misselijk maakt dus ik snoep eigenlijk niet veel nu(beter ook). Waar ik sinds een paar dagen niet van af kan blijven zijn Salmiaklollies hmmm PEr dag eet ik er 1 en soms 2 . Heerlijk