Ervaringen met HTC Desire Z of Nokia N8

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams136, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoi meiden.

In januari mag ik mijn abonement verlengen en dus een nieuwe telefoon uitzoeken.
    Ik heb nu een samsung corby en heb ALTIJD ruzie met het touchscreen.

Nou heb ik begrepen dat de nieuwere telefoons veel beter functionerende software hebben wat betreft het touchscreen.
    Vandaar dat ik de nokia n8 overweeg. Lijkt me een schitterend toestel en ook nog eens een 12!!! megapixel camera..

Maar omdat ik toch angst heb dat ik straks weer 2 jaar met een telefoon zit waar ik niet mee overweg kan ben ik verder gaan kijken.
    En vond ik de HTC Desire Z met qwerty toetsenbord.
    Deze heeft Android 2.2...Ik heb geen flauw idee wat het is maar het staat er in koeieletters bij, dus het zal wel iets goeds zijn:p

Beide telefoons zijn best wel prijzig dus ik zal moeten gaan bijbetalen om mijn abonementje een beetje betaalbaar te houden.
    Dit is echt heel belangrijk(ik wou eerst een blackberry maar 17,50 pm alleen voor internet en ping vind ik toch echt van de zotten)

Nou mijn vraag, wat weten jullie over deze 2 telefoons, plus en minpunten. Welke is het waard om een kleine 100 euro voor neer te leggen??????

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heb een HTC desire, wou gewoon een telefoon maar ben er verknocht aan! Minpuntje..mijn man heeft een ander model en die kan veel meer....er zitten dus restricties aan wat je erop kan zetten enz.

Voordeel...hij is gewoon geweldig! werkt lekker, zit alles op en wat er niet op zit kan je in de market halen.....is mooi, klein en scherm reageerd super!

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    maar euhm, ik heb een abbo bij vodafone lopen van 17,50 pm dat zijn 200 minuten of 200 smsjes en gratis internet.....telefoon was gratis erbij! dus kijk eerst goed rond wat je doet voordat je 100 euro ervoor betaald...is zo een zonde!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb het niet over de gewone htc desire..maar over de desire Z.
    Dit is 1 van de nieuwste modellen.
    Voor de gewone desire zou ik ook niet binj hoeven te betalen maar deze wel.

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ah...nu ja nieuwer is niet altijd beter....ze brengen die telefoon zo snel uit.

Mijn man zijn HTC is 3 keer terug geweest voordat hij gemaakt was...oververhitte steeds. Bleek een fout te zijn van die productie datum...ze wisten dat maar hebben het risico genomen om toch uit te brengen omdat ze anders achter liepen op andere merken........... Maar na terugsturen werd het dus opgelost door nieuw moederbord erin...

En tsjah...blijf erbij, de HTC zijn fijn! oude, en nieuwe zullen dat ook zijn hihi. (als je het er voor over hebt, gewoon doen!)

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    k heb de n8..... wat een heerlijk ding.

idd touchscreen, en je kunt dus niet heel snel smssen.
    Fotos maakt hij idd als de beste!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wendy, heb je veel problemen met het touchscreen?
    Ik heb bv vaak dat ik dan de e wil hebben en dus op de 3 wil drukken en dan doettie backspace, of een sterretje ipv de 0...

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik heb de sony ericcson x10 (niet mini) en is echt een super mobiel!
    Alles zit er bij en apps kan je downloaden.
    Touchscreen werkt super, echt niets te klagen!

Ik wil alleen altijd nieuwer en beter, dus zit nu ook te kijken voor de nokia n8, vooral vanwege de camera.
    Deze heeft 8 mp en de nokia 10!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    de nokia n8 heeft zelfs 12!!! megapixel

Deel Deze Pagina