Al 100 topics geopend over het slechte drinkgedrag van mijn meisje. Ben ondertussen weer aan het werk en wat schijnt te werken bij haar...?? Haar op bed leggen en dan de fles geven, dan drinkt ze binnen no time de fles op en wil dan meer Ze wil gewoon niet in je armen liggen als ze moet drinken...zucht Dit ha mijn middelste zoon ook maar was het helemaal vergeten.
Fijn dat je een manier heb gevonden waarop het werkt! Hopelijk gaat het nu snel beterc en wie weet drnky ze vanzelf wel een keer in je armen Ik zou er zelf ook niet aan denken/opkomen
neefje hier ook (9 weken) die drinkt alleen als hij in de relax of maxicosi zit. Maar als ze maar drinken toch.
Mijn zoontje is wat ouder maar heeft dat nu ook sinds een paar weken Ik heb het geaccepteerd. Hij drinkt overigens wel in zijn wipstoeltje. En in zijn bedje gaat zijn flesje leeg.
Mijn middelste dronk inderdaad alleen in zijn bed de fles. Ik vind het ook niet erg ofzo maar eerder apart ze heeft nu al 4 dagen alle aangeboden flessen op terwijl dit voorheen maar 1 dag is voorgekomen en dan geef ik haar niet veel melk waardoor ze het niet leeg dronk. Z huilde nog wel eens als ik haar vast had en haar de fles wou geven maar sinds we zo voeden huilt ze werkelijk helemaal niet meer, de hele dag niet. Ben echt zo blij na 3,5 aan rommelen en frustratie!