Hallo, Ik ben nu 34,5 week zwanger. Ik heb de laatste tijd vaker last van menstruatiepijn. Niet echt heel pijn ofzo, maar gewoon zo zeurderig. Waarschijnlijk omdat de kleine aan het indalen is. Gister had ik meer last. Krampen in mn onderbuik. Maar niet echt dat er pauzes tussendoor waren. Ik ben in bad gegaan, maar daarna had ik veel last van maagkrampen. Maar ja ik denk niet dat mn maag nog op die plek zit toch? Ook krijg ik steeds meer uitscheiding. Dit had ik al veel, maar als ik nu op sta heb ik gewoon aan allebei de kanten van mn benen heel veel witte uitscheiding zitten. Ik weet dat je daar meer last van hebt tijdens de zwangerschap, maar is dat dan zoveel? En die krampen, zijn dat voorweeen ofzo? Weet nl niet wat ik van (voor)weeen moet verwachten Groetjes Loes
heel herkenbaar. Hier ook geregeld last van zeurderige menstruatiepijn en veel afscheiding. Dan ga je staan en voel je het er gewoon uitlopen. Vies he! haha Misschien dat die krampen wel voorweeen zijn, heb je dan ook harde buiken??? Bij mij komen die pijntjes door het indalen en verweken van de baarmoedermond. Tenminste, dit vertelde mijn vk mij. En zij heeft er verstand van denk ik dan maar. hahaha Als je het niet vertrouwd kan je altijd je vk bellen, toch??
Hoi Bianca, Bedankt voor je snelle reactie! Ja echt smerig hahaha het loopt er idd gewoon uit dan. Bah. Hmm en het verweken vd baarmoedermond. Maar dus niet dat je binnen nu en 2 weken bevalt?? hahaha, hb t nl helemaal gehad, wil nu dat ons kleintje komt... Harde buiken, ja is dat gewoon dat je buik net n basketbal is?? Gewoon helemaal strak? Want dat heb ik dan wel. Groetjes
Het zouden ook best je darmen kunnen zijn hoor, daar wordt ook flink tegenaan geduwd. De druk daar beneden wordt gewoon een stuk groter, doordat de beeb zakt.