Hai! Ik ben 23 oktober voor het laatst ongesteld geweest. (Afgelopen donderdag zou ik het ongeveer opnieuw moeten worden). Maar ik ben het nog steeds niet. Afgelopen zaterdag de laatste zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Dus zwanger ben ik niet. Heb verder ook geen kwaaltjes.. Gister heel even zo'n gevoel dat ik ongesteld moest worden maar dat was na 5 min weer weg. Nu heb ik net een ovulatietest gedaan (God mag weten waarom?! Maar goed..) En ik kreeg een hele duidelijke streep! Ik snap hier niets meer van....
Hoi "ze zeggen "dat een posi ovutest iets kan zeggen he, maar ik zou me daar niet op vast pinnen. Hoe is je cyclus, ben je vaker onregelmatig? groetjes Vita
Ja, inderdaad. Ze zeggen dat een ovulatietest kan werken als een zwangerschapstest. Bovendien zal je niet de eerste zijn die een negatieve zwangerschapstest heeft en wel zwanger bent. Maar ben je wel vaker zo onregelmatig of kan je de klok erop gelijk zetten? In dat laatste geval zou ik toch denken dat je wel zwanger kan zijn...
Ik ben in september gestopt met de pil dus ik weet niet zo goed hoe mijn cyclus is.. Mijn eerste cyclus was 28 dagen.. Ga straks wel even naar de kruidvat voor een zwangerschapstest hihi had er niet meer op gerekend dat ik deze ronde dan misschien toch nog zwanger zou zijn.. was alleen nog maar aan het wachten op mijn ongi..!
Jeetje, netjes zeg, de eerste cyclus 28 dagen. Maar ja, als je net gestopt bent met de pil is het wel moeilijk om in te schatten of je nu overtijd bent of dat je cyclus in de war is. Weet je nog hoe het de vorige keer was toen je stopte? Aan de andere kant: als je nu gewoon een iets langere cyclus hebt (dat kan natuurlijk, bijvoorbeeld van 35 dagen), dan moet je toch geen positieve ovutest hebben... Vreemd! Toch maar een testje wagen dus.