Teveel vocht in hoofdje, te kleine,armen, benen en buik

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door christacarline, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ook ik wil je morgen heel veel sterkte toewensen en hoop echt met heel mijn hart dat het allemaal goed gaat komen met je kleintje

hou ons op de hoogte

groetjes nathalie

2. christacarline

christacarline Actief lid

6 jul 2007
    115
    0
    0
    Groningen
    Hoi allemaal,

Bedankt voor alle lieve reacties.
    Er is inmiddels veel meer bekend. Ik heb een vruchtwaterpunctie gehad, dat niet leuk was. Maar we krijgen maandag of dinsdag al een deel van de uitslag. Het kindje heeft niet veel kans. Er zit duidelijk teveel vocht in het hoofd en misschien heeft het iets met het hartje. Het kindje is erg klein en loopt 4 weken achter in groei. Dat lijkt me wel erg veel. Ook staat 1 voetje/hakje een beetje raar. Verder heeft het, voor zover ze kunnen zien, geen hazelipje. Maar weinig hoop dus. We moeten eerst maar afwachten.
    Een vreselijke tijd en ik ben blij als dit alles voorbij is.

Groetjes Christa.

3. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hoi Christa war erg allemaal ik heb er geen woorden voor ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd....

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi christa

ook ik wil je nogmaals heel veel sterkte toewensen leef echt ontzettend met je mee weet hoe het voelt als je moet wachten op die onderzoeken duurd allemaal zolang en is zoo onzeker

stiekem hoop ik toch dat de punctie iets positiefs voor jullie uitwijst en dat de kleine misschien door een operatie toch een goed en gelukkig leven kan leiden

groetjes nathalie

5. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Heeej Christa,

Het lijkt me verschrikkelijk om dit te moeten horen. Dit is gewoon het ergste wat je als aanstaande ouders te horen kunt krijgen..

Ik wil jullie heel veel succes wensen de komende tijd, wat er ook gaat gebeuren. Ik hoop dat je het kunt verwerken en veel aan je familie en vrienden hebt!

6. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Wil jullie heel veel sterkte wensen dit is echt afschuwelijk

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi christa

is er al iets meer bekend hoop toch zo op toch nog een goede punctie

wil je in elk geval nog wel heel veel sterkte toewensen de komende tijden en echt hoop zo dat het goed gaat

groetjes nathalie

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi Christa,al wat meer bekend?

Ik denk aan jullie!
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Liefs Dais..
    -x-

9. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Jeetje, wat is dit vreselijk zeg! Ik wens je veel sterkte!

10. christacarline

6 jul 2007
    115
    0
    0
    Groningen
    Gisteren hebben we de uitslag gekregen van de vruchtwaterpunctie. Het blijkt dus wel het syndroom van down te zijn.(trisomie 21)
    Dit hadden ze niet verwacht omdat er nog veel meer dingen aan de hand zijn. Vanmiddag hebben we weer een gesprek in het ziekenhuis, om te kijken wat de mogelijkheden en de levensverwachtingen zijn.
    We zien het somber in en verwachten niet dat het goed komt.
    Maar nu eerst veel praten. Ik hou jullie op de hoogte.

11. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Toen wij de punctie deden zeiden ze inderdaad dat er getest werd op de trisomien, de arts zei letterlijk: het syndroom van down en erger...
    Ik heb toen thuis info opgezocht en inderdaad: Down is de gunstigste uitkomst in dit geval...
    Heel veel sterkte vanmiddag in het ziekenhuis!

12. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Heel veel sterkte! Ik kan me niet voorstellen hoe dit voor jullie moet zijn.

13. christacarline

6 jul 2007
    115
    0
    0
    Groningen
    Vanmiddag weer gesprek gehad. Ook weer even onze kleine op de echo gezien. We schrokken een klein beetje omdat het kindje haast niet bewoog. Wel klopte het hartje (nog). Het was wel duidelijk dat het er zeer slecht uit zag en het kindje waarschijnlijk niet gegroeit is. Ook lag het heel ver met het hoofdje naar achteren wat best raar is. Waarschijnlijk breken we de zwangerschap in deze dagen af. Dit is vreselijk, maar doorgaan lijkt me zo zwaar, omdat het toch niets oplevert. Bedankt weer voor alle steun. Hebben we veel aan. Ik laat weer wat horen als er nieuws is.

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heel veel sterkte met alles

Liefs Anette

15. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Het klinkt allemaal niet positief en hoopgevend. Vind het heel erg voor jullie...
    Omdat wij ook heel dicht bij een 'keuze' als die van jullie hebben gezeten kan ik een klein beetje invoelen wat jij nu moet voelen. Ook wij hadden besloten om in een dergelijk geval de zwangerschap niet verder voort te zetten. En welke reden je daar ook persoonlijk voor hebt, dat maakt niet uit. Het moet jullie keus zijn, en de keus waar jullie achter kunnen staan. Al voelt dat waarschijnlijk niet helemaal zo, op dit moment....
    Je verwacht zoiets helemaal niet, en het gebeurd altijd bij 'anderen', en ineens is het jouw persoonliojke werkelijkheid. En dan moet je er nog wat mee ook. Moeilijk, en feitelijk onmenselijk, maar helaas wel de realiteit.
    Veel kracht gewenst, en zorg goed voor jezelf!

16. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    jeetje. wat verschrikkelijk...
    heel veel sterkte en kracht in de aankomende tijd.
    ook voor je man.

17. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Wat moet het hartverscheurend zijn om je kleintje zo te zien! Ik krijg er echt tranen van in mijn ogen: het lijkt me zo zwaar waar jullie doorheen moeten. Je kijkt zo uit naar deze baby en dan blijkt dat je lieve schatje zo ernstig ziek is. Het lijkt me echt dat je ergste nachtmerrie uitkomt.

Ik wens jullie enorm veel sterkte en kracht toe in deze vreselijke tijd!

Heel veel liefs,
    Marla

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heeeeeeel veel sterkte voor jullie allemaal
    ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ik wil je (en je man/vriend) heeeel veel sterkte wensen!
    Ik weet niet goed wat ik zeggen moet, behalve dat ik met jullie meeleef..

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Geen woorden voor.... :cry: sterkte!

Deel Deze Pagina