Ik kan niet anders doen dan jullie heel veel sterkte te wensen voor de komende tijd. Noa heeft ervoor gezorgd dat jullie een trotse pappa en mamma voor haar kunnen zijn en blijven. Ik weet zeker dat zij voor jullie zal blijven zorgen en in jullie harten zal blijven. Liefs, Josien
Lieve Christa Heb er geen woorden voor, wil jullie ook veel sterkte toewensen de komende tijd. Dit moet echt de moeilijkste beslissing zijn geweest die je je voor kunt stellen. Jullie weten dat het een juiste beslissing is en dat maakt jullie hele goede ouders. Neem er de tijd voor om het te verwerken Liefs Anette
Lieve Christa, No words........ Uit de grond van mijn hart wens ik jullie heel veel kracht en sterkte toe. Noa is nu een bijzonder mooie vlinder die altijd over jullie zal waken, jullie hebben de beste beslissing gemaakt die je kon nemen, ook al is dit onmenselijk zwaar. Lieve knuffel, Monique
Lieve Christa. Ik wens jullie ook heel veel sterkte met dit immense verdriet. Onvoorstelbaar hoe oneerlyk het soms kan zyn. Wat een prachtige naam voor jullie lieve dochtertje! Zy zal altyd in jullie buurt zyn.... Lieve groetjes Tamara
Inmiddels hebben we onze kleine Noa begraven. Het was een vreselijke dag met veel verdriet. Ik hoop dat ik zoiets nooit meer hoef mee te maken. Het moment dat je het mandje dichtdoet en je kleine meisje voor de laatste keer in je leven kan zien, is echt vreselijk. Ik heb zo ontzettend staan huilen terwijl ik het mandje dicht deed. Ook op de begraafplaats was het erg emotioneel. Nu begint de tijd van het verwerken. Ik voel me elke dag zwaar ongelukkig en ben niet vrolijk. Ik hoop dat ik alles snel een plekje kan geven en dat het gewone leventje weer een beetje terug komt. Bedankt voor alle steun en reacties. Erg fijn en lief allemaal. Liefs Christa
Lieve christa. Neem van mij aan dat je het niet snel een plekje kan geven. Dat kost echt tijd, en neem die tijd. Bij ons is het nu 3 maand geleden dat ons dochtertje Lindy* is geboren. En nog steeds kom ik dingen tegen die heel moeilijk zijn, en dat mag ook. Weet dat je altijd kan komen kletsen bij de vlindermama's. Nogmaals heel veel sterkte. Liefs Miranda.
Ik vind het moeilijk om een reactie te geven. Er staat me nog een hoop te wachten als ik dit lees . Heel veel sterkte meid. Het lijkt mij ook zo zwaar allemaal......