Mijn zoontje is nu 5 maanden en zou nog 5 flessen melk mogen en eventueel fruit en groente hapje. Het is voorheen al vanaf 2 maanden een goede doorslaper geweest. En dan bedoel ik slapen van 8 uur savonds tot 4-5-6 sochtends en dan na een fles tot 9 uur. Mijn schema was 9.00 Fles 12.30 fles 16.00 fles 19.30 fles en dan om 4-5-6 uur sochtends nog 1 nu is er de laatste tijd nogal veel geluid in de flat en hij is inmiddels aan de fruit en froente hap, maar hij schiet vaak rond 11 uur nog wakker van een gelyid en zonder flesje gaat hij dan niet slapen. Hij heeft nog steeds hetzelfde schema alleen rond 5-6 smiddags een potje groente. Fruit eet hij gek genoeg niet zo graag hooguit 3 happen. En savonds is die erg moe, dus dan geef ik een flesje zodat die lekker slaapt. Als ik dat flesje uitstel dan raakt hij zo moe dat ik uren bezig ben hem in slaap te krijgen. Hij krijgt nu dus 7 van de 10 keer zes flessen ipv 5. iemand.een tip om het anders te doen, zonder dat die savonds pas laat slaapt. Want dat is wel echt mn enige rustmomentje hihi