Hoi voedingsdeskundige, Ik hoop dat je me kunt helpen. Ik gaf vroeger borstvoeding aan mijn zoontje totdat hij nu 10 maanden is geworden. Omdat ik zwanger ben geworden is mijn melkproductie zo achteruit gegaan dat ik heb besloten om mijn zoontje flesvoeding te geven. Maar sinds hij flesvoeding heeft. Heeft hij een enorme diaree gehad en poept hij veel meer dan normaal. Zeker 5x per dag en enorme hoeveelheden. Gelukkig heeft hij geen diarree meer . Maar wel ontzettende een rode huiduitslag en blaren bij zijn bips. Hij huilt er enorm om . Net platste hij en ik rook echt dat het zuur was. Ik heb gekeken in zijn gebidje en er komen geen tandjes door. Kan dit zijn doordat hij van melk is veranderd. En moet ik dan van een andere melksoort kiezen of is dit een periode van wennen? Sorry voor mijn lange verhaal ik heb geprobeerd om het zo kort mogelijk te houden. Veel liefs, visitor
Hallo, Een verandering in de voeding geeft vaak een tijdelijke verandering in de ontlasting. Vaak duurt deze gewenningsperiode 2 weken. Groeten Eveline