wie geeft de flesvoeding van albert heijn eigen merk? en wat zijn jullie ervaringen? vandaag was voor de zoveelste keer de extra care 1 van kruidvat eigen merk uitverkocht :x krijg daar een beetje een punthoofd van...grijp er steeds op mis :x dus nu overweeg ik over te stappen naar de fv van albert heijn ( ons ventje krijgt reageert niet goed op nutrilon )
Pandora extra care en comfort zijn andere soorten voeding. Gelukkig heb ik het met de kv comfort nog niet voor gehad dat ze hem niet hadden.
Mijn zoontje reageert ook niet heel goed op nutrilon, maar met ah merk eigenlijk nooit problemen gehad.
hij heeft veel last van krampjes en ik doe nu nutriton door de extra care van kv ivm verborgen reflux.....dus de comfort voeding van ah zou een goed alternatief zijn....want die is voor spugen en krampjes hier pak ik echt zo vaak mis....of er staat maar 1 pak zodat ik ook niet pakken in voorraad mee kan nemen :x en vandaag konden ze ook niet beloven dat de voeding er morgen wel zou zijn :x
Ik gebruik de gewone voeding van de albert heijn. Ben er tevreden over! Grijp nooit mis, het vak is altijd vol.