Sinds gister avond/nacht heb ik bijna geen productie meer in mijn linker borst. Waar ik eerst 100 CC kolfde kolf ik nu opeens 10 CC en het wordt steeds minder. Mijn linker borst deed gister ook pijn maar voelde niet warmer dan de rechter. Ook zijn/waren er geen rode plekken of harde plekken. het kolven zelf deed ook geen pijn. Ik heb gister avond ook even verhoging gehad 38,7 graden. Vanochtend was mijn temp weer 37 graden en voelde me borst ook normaal aan. Wat kan er aan de hand zijn? Ik heb trouwens 2 jaar geleden een borstverkleining gehad maar aangezien ik al 2 weken flinke hoeveelheden kolf (gezamenlijk bijna 200 CC) dacht ik niet dat dit nog een probleem zou geven. Is mijn borstvoeding gewoon op??? Ik heb mijn kolf schema niet aangepast sinds gister en kolf nog steeds op dezelfde tijd (om de 3 uur als mijn zoontje ook te eten krijgt).
Hoi, poe das schrikken ineens zo'n terugloop! Misscien heb je een verstopping gehad in een melkkanaaltje waardoor de melk er niet uitkon en weer door je lijf werd opgenomen. Je borsten denken dan even dat er minder melk aangemaakt moet worden, maar als je weer melk gaat "vragen" aan die borst is er niets aan de hand. Het kan nooit zomaar op zijn. Bij iedere voeding ff met die borst beginnen en een uur na de voeding eventjes kolven geeft een goede boost aan je productie van die borst. Zit er geen melkblaartje op? Wat top trouwens dat je bv geeft na je operatie! groetjes Kirsten