Mijn dochter krijgt 5 flessen van 180/6 per dag. Af en toe krijgt ze een extra fles omdat dit zo uit komt. Nu kreeg ik te horen dat ze echt max een liter mogen en niet meer. Wat nu. Ze is 4 maanden dinsdag
Heb je al voeding geprobeerd voor hongerige baby's ? En als ze 4 maanden is zou je eventueel wat rijstebloem door de laatste fles kunnen doen, dat verzadigd ook meer. Hoeveel kom je dan uit boven de liter?? Als het niet extreem veel is kan het denk ik geen kwaad als het een enkele keer voorkomt.
Een enkele keer kan geen kwaad, maar als het regelmatig voorkomt zou ik ook proberen of voeding voor hongerige baby's meer verzadigt.
Afgelopen 3 weken eigenlijk elke dag. Ben sinds eergisteren met rijstebloem begonnen en het werkt ook al 3 dagen goed. Maar met 5 flesjes van 180/6 ( 210) zit ze er ook overheen toch?
Ik zou voeding voor hongerige baby's gaan geven. In de laatste fles kun je rijstebloem doen, wat misschien helpt. Hier zit ik ook op het maximum. Volgens mijn HA mogen ze max 1 l voeding, maar daarboven mogen ze nog wel water hebben. Dat zou geen kwaad kunnen. Misschien 's nachts wat water geven en kijken hoe het dan gaat? Je kan ook nog vragen aan het CB wat je kan doen!
Ik geen om 3 uur en om 23:30 anderhalf schepje rijstbloem. Vandaag gaat het goed. Snap alleen niet waarom ze wel water mogen hebben het gaat er om dat er niet meer dan een liter verwerkt kan worden door de nieren. S'nachts slaapt ze
Het gaat om de melk. Daarvan is meer dan maximaal aantal schepjes (30) per dag niet goed voor de nieren. Dus met 5x6 schepjes zit je op het maximale dat je mag geven aan poedermelk. Geef je ander vocht, water dus, dan is dat geen probleem om meer als een liter te geven.. Ik weet niet hoe je tegenover bijvoeden staat. Mss wil je al beginnen vanaf 4 maanden met wat groente of fruit?
Oke Loetje zo werk het dus. Gaat meer om de poeder dus. Ik heb haar al wat van een fruithapje gegeven maar dat vind ze heel erg vies.
ik heb dit probleem ook gehad. ik ben toen fruit gaan geven en de laatste fles met rijstebloem erdoor. toen kwam ik wel uit.