Teveel voeding?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Cinta, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinta

Cinta Lid

12 dec 2012
    32
    1
    8
    Goedemiddag,

Onze dochter krijgt nu 6 keer 165 ML. Met een 165 ML fles is ze niet meer tevreden en daarom willen we over naar de 200 ML flessen. Het probleem is echter we niet van de 6 flessen afkomen. Ze is met zo'n grotere fles heel tevreden, maar 5 flessen redden we niet. Ik geef daarom nu 2 x 200 ML en 4 x 165 ML. (Dat is nog steeds een beetje teveel). Op 6 x 165 blijven is ook geen optie want na zo'n fles is ze echt ontevreden.

Moet ik zo doorgaan tot we wel op 5 flessen uitkomen? Iemand ervaring hiermee/tips? ;)

Alvast bedankt!

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hoe oud is ze?

Geef haar een beetje de tijd, als je niet structureel over de max gaat is dat schema dat je nu hebt echt geen probleem. Ze zal vanzelf toe kunnen met 5 flessen, maar ik zou dat niet gaan afdwingen.

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Hoe oud is ze, komt ze snachts nog?

4. Cinta

Cinta Lid

12 dec 2012
    32
    1
    8
    Ze is nu 14 weken en 7 kilo. Ze heeft vannacht voor het eerst om 00.00 géén fles gehad, ze sliep zelf door. En dan komen we wel op 5 flessen uit! misschien nog even geduld dus en kijken of ze vanavond ook zonder de 00.00 kan.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dat is erg jong voor zulke hoeveelheden.
    Heb je al geprobeerd om extra water toe te voegen? Je mag per fles 20cc extra water toevoegen, vaak geeft dat kinderen een net wat voller gevoel.

Verder, is haar fles misschien te snel? Als je flest is het het beste om zo lang mogelijk een newbornspeen te gebruiken.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Ik zou er ook gewoon wat water aan toevoegen, dan hoef je ook niet gelijk zo'n hele sprong naar 200 ml te maken, gewoon een extra scheutje.

7. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Mss heft ze behoefte aan forte voeding

Deel Deze Pagina